Världens Bästa Kock

Jag har nog glömt o tala om för er att jag är världens bästa kock.. haha.. =) Nej men faktiskt, jag är jätte duktig på att laga mat.. Har ju drivit restaurang förut hallå.. hihi.. Men idag har kocken varit lite lat.. Eller inte lat men jag var jätte sugen på kebabtallrik.. Men eftersom jag är lite som jag är.. Jag mår alltid illa efter jag ätit pizza eller kebab o sånt flottigt och får ont i magen så bestämde jag mig för att avstå.. Jag gjorde en egen hemmagjord "kebabtallrik" istället..

Det blev pommes, massa sallad och köttbullar som jag skivade upp och kryddade själv och stekte.. Sist men inte minst min egen vitlökssås.. Det blev mumma.. hihi.. Övermkt sallad och övermkt mat som vanligt, orkar ju aldrig äta upp.. Bläää måste verkligen lära mig laga lagom med mat.. Nu rullar jag.. Ätit halva regnskogen.. haha..

Nu ska jag ut och mysa en runda med vargen, tänkte gå med mamma men hon har fortf. inte ätit upp.. Haha.. Så går nog själv med honom.. Ner till graven en sväng.. Sen ska jag och mamma och hundarna titta på "Hitch" med Will Smith och goosa med Ben&Jerry´s Glass.. =) Fy fan va jag luktar efter vitlöksdressingen, måste borsta tänderna och tugga tuggummi när jag går ut med vargen, annars kommer nog han och halva befolkningen tuppa av..haha..





 






♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh gumman..Jag saknar dig så sjukt mkt.. har inte träffat dig på hela veckan.. Jag vill äta Ben&Jerry´s med dig.. Jag vet att jag inte hört av mig, har inte kunnat. Men jag tänker på dig konstant ska du veta. =) Vi ses SNART!! Puss hanen din

2008-09-07 @ 23:02:51
Postat av: Sessan

Hej du underbara! hur är det med DIG?? Hoppas att allt har repat sig och du mår mkt bättre. Jag mår prima, men är lite stressad inför c-uppsatsen nu om några veckor! Du får kika på bloggen, det är mkt bröllop nu =)



PUSS

2008-09-07 @ 23:49:58
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0