Underbart...

Visst att allting är lite grått och tråkigt hos mig men låter allting verkligen så negativt i min blogg?? En viss mister tycker tydligen det så jag får väl ändra på det då då.. =))

Det är mycket just nu och allting är fortf. upp och ner och bak och fram.. Men det tar sig.. Sakta men säkert.. Fast det är jobbigt så känns det samtidigt underbart. Och det är tack vare de få underbara jag har runt omkring mig som står ut med mig och finns där för mig..

Jag tycker det är läskigt när man tex tänker på någon, smsar någon eller dylikt så gör den andre personen likadant.. Jag kom och tänka på en vän innan som är sjuk, skrev ett meddelande och frågade hur det var med honom, PRECIS när jag klickar på sänd så ringer han. Skiiiit skumt..

♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman!!! När det är jobbiga tider måste man våga erkänna det.. Vi finns alltid för dig.. Puss

2008-09-09 @ 15:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0