Svullen Som En Stucken Gris

Har precis kommit hem efter en runda med vargen och Johanna och Zelda.. Demon och Zelda lekte och busa så det hette duga.. Kul hade de, så nu är vargen död, men det varar väl i tio minuter sen är han igång igen.

Fy fan va mygg det är ute asså. Jag har 18 myggbett och jag överdriver inte. Johanna bara skratta när hon tittade på min högra hand. Helt uppsvullen är jag i händerna och armarna. Speciellt min högra hand, ser ut som någon slått mig, skakar gör jag också. Detta kan inte vara bra.. Blääääää..

Gud va jag måste vara känslig. Syns knappt någonting på henne men mega mycket på mig. Peppar peppar ta på trä, har aldrig blivit stucken av en geting. Tänk om det händer. Jag kommer ju explodera så mycket jag kommer svullna upp. Kliar o svider. Vad kan man göra åt det?? *Snyft*

Nu ska jag fixa lite mat, sen ska jag fixa mina naglar och ta tag i resten av sakerna som jag inte hunnit gjort idag.

♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0