Söndagmorgon...

Jaha då var det söndag redan.. Helt sjukt asså.. Var ju måndag nyligen.. Nåja finns ingenting o göra åt saken så det är väl bara o lufta sig bakåt o njuta.. Njuta av vad?? Regnet? haha..

Igår när jag kom hem så var jag så mega mega trött.. Orkade knappt röra mitt lillfinger, så var inte sugen på någonting.. Så alla andra fick leka utan mig.. Jag bänkade soffan ochv tittade på film..

Fool´s Gold, Superhero Movie och Shutter.. De var faktiskt helt ok allihopa.. Shutter var en skräckfilm och den var faktiskt bra, skrämmande men inte överdriver.. Fool´s Gold var också bra, trodde jag inte skulle gilla den, så jag hyrde den egentligen bara för sakens skull.. Men den var bra.. Superhero movie hade jag nog inte tyckt varit bra om jag inte varit så övertrött och gått på överskottsenergi.. haha men jajaja..


Idag ska jag städa o dona o ha mig som vanligt.. Fan tycker jag gör samma saker hela tiden men det är bara för dagarna försvinner så snabbt ju..

♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

taack så mycket:D ja eller hur:((

2008-09-07 @ 10:29:55
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Camilla

Shutter är en grymt bra film. Finns också nu en amerikansk version, vill se!

2008-09-10 @ 22:05:46
URL: http://skurtrasa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0