Skit Morgon...

Vilken jävla skit morgon.. Haha.. nej men asså vädret är helt bläää... Grått o skit o mög.. Kommer säkert spöregna på mig så fort jag stiger utanför dörren... Vaknade av en underbar dröm och in till en äcklig verklighet.. Ont i halsen och ont i hela kroppen, som om någon har mörbultat mig inatt.

DHL har en leverans till mig och de har fortf. inte dykt upp.. Så jävla trött på allt sånt.. Ingenting går någonsin rätt.. Det enda ljusa med denna dagen är väl att det är fredag.. Men egentligen.. Vad skiljer det från alla mina andra dagar?? Absolut ingenting.. Jag vet inte varför jag känner mig så konstig idag.. Får skylla på förändringen i min vardag och att jag slutade röka helt poff bara sådär.. kanske kanske inte.. hehe..

Igår fick jag reda på att *hm* har gått bort.. Jag kommer inte tror på det förrän jag ser det med egna ögon.. Folk snackar så jävla mkt skit.. De är inte ens säkra ändå går de och snackar.. Hur jävla roligt hade det varit o fått höra att man är död när man är livs levande.. Folk har verkligen ingen skam i kroppen men det visste vi ju för längesen iofs..

Idag är jag bara negativ jag vet.. Och jag tänker låta mig själv vara negativ också.. För jag pallar inte mer..

♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer
Postat av: Brunetten Sanna E

många tycker att det är ytligt att man letar så mycket efter en hund, men precis som du säger så är vavvorna lite sönderavlade nuförtiden så jag tycker inte att man e ytlig för att man har bra koll.

Jag letade i två år efter en cholotate and tan, sen hittade jag min lilla kille. Hans pappa är från USA också så det är lite nytt blod i honom, han är extra liten och ögonen står inte ut alls lika mycket som på många vavvor.



Här har du hemsidan:

18.html" rel="nofollow">http://www.teoteas.com/empty18.html





kram

2008-09-05 @ 14:02:09
URL: http://www.sannorna.se
Postat av: Jessi

jag hade också en skit morgon, men hoppas du får en kanon helg gumman!

2008-09-05 @ 17:28:57
URL: http://jessi91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0