Produktiva Nikki

Shit va rastlös jag är.. Egentligen är jag så trött att jag borde decka direkt.. Men jag vill inte sova redan.. hehe.. jevla trams.. men men..

Dessa dagarna har jag varit så duktig.. Jag har varit så sjukt produktiv.. Så jag är chockad över mig själv.. Någon borde belöna mig.. haha.. Fortf. mkt att ta tag i och sånt men det löses upp sakta men säkert.. Dagarna bara flyger förbi och äntligen känns saker och ting.. tjaaa jag kan inte säga att det är bra.. Men det är på god väg att bli bra igen.. Jag har fortf. mina svackor flera ggr om dagen, när jag helt plötsligt bara tappar humöret och vill bryta ihop.. Men jag har inte tillåtit mig, så det kommer väl en flod med tårar snart.. men men.. det får jag ta när det kommer.. Då ber jag om att få låna en axel från någon av mina bästa som finns i hjärtat..

Har fortf. inte hört något från min hane, andra dagen nu.. Har han lämnat mig på riktigt måtro.. Han har väl så roligt på sin kryssning att han inte ens kommer ihåg eller bryr sig om att höra av sig.. Fast har man roligt på en affärsresa?? haha.. Nåja tiden lär ju utvisa vad som händer o sker där också..

Åhhh varför måste alltid min mobil tjuta som en galning med sms och samtal när den ligger inne i sovrummet på laddning.. Grrrrrrrrrr... Har jätte ont i min skadade fot så orkar faktiskt inte röra mig, får ringa upp sen eller något..

Nu ska jag glotta lite på tv sen ska jag krama kudden o dejta john blund och drömma sött om... something and someone..

♥ XoXo Nikki... ♥



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0