Nu Är Det Slut På Riktigt...

Nu är det verkligen slut på allt trams asså jag orkar verkligen inte mer.. Jag måste verkligen skärpa mig innan jag verkligen går under jorden.. Jag har bestämt mig för att börja träna, äta mer regelbundet och nyttigt och sluta röka.. Hur allting kommer gå det vet jag inte.. Men jag har bestämt mig iallafall och ska verkligen försöka göra allt för att nå mina mål..

Jag äter så sjukt oregelbundet och glömmer att äta.. sen är jag vrålhungrig och bara kastar i mig.. oftast då för mkt.. Tränat har jag inte gjort på evigheter, köttbullen är mitt andra namn.. haha.. Röker gör jag alldeles för mkt.. I början av året så slutade jag, eller rättare sagt hade uppehåll i några månader.. Sen började man tramsa med att feströka och när humöret inte var på topp och jag var lite smådeprimerad så började man helt plötsligt röka på heltid igen..

Sånt jävla trams.. så sjukt trött på mig själv.. Måste verkligen ändra mina vanor.. detta är absolut inte bra för mig.. Måste börja träna igen, min skadade fot har blivit jätte svag, bara jag går lite för mkt eller står lite för länge så får jag jätte ont.. Den blir verkligen inte bättre av att få vila som många tror.. Tvärtom.. När den får vila och jag sen väl ska använda den så får jag ont..

Egentligen borde jag ta små steg i taget jag vet men jag orkar inte leva så här längre.. Det kommer inte vara lätt men jag ska fanimaj klara det.. Hur mitt humör kommer vara vill jag inte ens tänka på.. Stackars de runt omkring mig.. haha.. Men jag vet hur mkt ni älskar mig och att ni kommer stötta mig och finnas där för mig och stå ut med mig.. =))

Nåja... vi får helt enkelt se hur detta kommer att ta sig.. Wish me good luck!!!!





♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gooo Nikki.. Gooo Nikki... Jag tror på dig babe.. Jag kommer också finnas här för dig så du kan släppa ut din ilska.. =)) saknar dig gör jag också..det är så tomt utan din röst och dina ständiga sms.. Puss puss din hane :)..

2008-09-01 @ 11:29:32
Postat av: Anonym

Fan va snygga vi är på de kortet..haha

2008-09-01 @ 12:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0