Likmaskar På Läpparna

Detta är LÄTT den äckligaste storyn jag har hört i hela mitt liv.. Det värsta är att det är ingenting som är påhittat utan den utsatte vet vi vem det är.. Men här nämner vi i detta fallet inga namn och varför kommer ni att förstå senare...

Det var en tjej som åkte runt som backpacker.. En kväll var hon ute och festade till det lite.. Blev lite onykter och hittade sig en riktigt snygg kille som sedan stötte på henne.. De flörtade och till slut så kysstes de.. Killen ville att tjejen skulle följa med honom hem.. Hon ville så gärna för hon tyckte han verkade helt underbar.. Men något sa åt henne att tveka, sagt och gjort hon följde inte med.. När hon sedan kommer tillbaka till Sverige upptäcker hon att hon fått utslag på läpparna och det ser helskumt ut..

Åker till läkaren för att ta en massa prover.. Efter några dagar ringer de tillbaka till henne och ber henne komma upp.. Hon får värsta förhöret och där sitter värsta interpool o allt vad de konstiga myndigheterna heter.. Hon berättar som det är att hon tror att det är killen som har smittat henne med något.. Men det första man tänker på är ju att det kan vara en könssjukdom.. Det är redan sååå bläää.. Men detta slår alla rekord..

Efter många om och men visar det sig att det är killen som har smittat henne med något.. Och det är inte vad som helst.. Utan hon har typ porer av likmaskar och likmaskebakterier på läpparna.. Därav alla utslagen.. SÅÅÅÅ JÄVLA VIDRIGT...
Hon hade killens nummer kvar som tur var.. De fick tag på honom och hittade lik i hans lägenhet.. Han drog alltså hem folk.. Dödade de och sen hade sex med de, om han låg med de levande vet vi inte, och det vill vi inte veta heller..

SÅ JÄVLA ÄCKLIGT.. Jag mår helt illa asså.. Gissa om jag blev grön i huvudet när jag fick höra det..
Nu när jag har skrivit ner det här så mår jag så illa att jag inte behöver äta på hela dagen.. Det nyaste bantningsmedlet.. hahaha..



♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

men öööö fy fan va äckligt gums.. skulle äta lunch men är inte så sugen längre.. bläääääääääää

2008-09-02 @ 11:15:47
Postat av: Anonym

jag visade detta för B.. han spydde upp hela veckans mat.. och jag skratta ihjäl mig.. haha.. nej men det var vidrigt..stackars henne men roligt åt b..=) miss you babe..

2008-09-02 @ 20:27:58
Postat av: naomi

omg! fett äcklig bild !

2008-09-03 @ 17:17:23
URL: http://naaomis.blogg.se/
Postat av: Niklas

Har hört en liknande historia, fast där fick tjejen likmaskar "mellan-bena". Läskigt att sånt där händer. :s

2008-09-03 @ 17:21:33
URL: http://www.xsajt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0