Ingen Aning???

I söndags skulle jag ju titta på HITCH efter maten.. Men det blev inte så... hahaha.. Som vanligt så går mina planer aldrig som planerat.. hehe.. J ringde och det slutade med att vi var ute och gick en skööön lång promenad med vargen och snackade lite skit.. det var underbar väder.. Inte ens kallt fast klockan var typ tio någonting..

Dessa närmsta dagarna har det varit nagelstudio hemma hos mamma.. Alla har behövt göra vid sina naglar känns det som.. Helt plötsligt bygger jag på jättemånga hemma, jag skulle ju inte?? Vad hände?? Jag har fortf. inte lärt mig att säga nej.. Finns det någon BLI DUM OCH NEJ KURS?????? 

Idag kan jag inte ens stava.. Klockan är inte ens tio och jag har redan skrivit så sjukt mkt fel.. hahaha.. Inte ens stavfel utan jag skriver ett helt annat ord än det jag egentligen ska skriva.. hm??? Har någon flyttat på mina tangenter på laptopen??ahhaha..

Jaja nu har jag inte tid o sitta här mer.. massor att göra idag.. Heeej så länge..

♥ XoXo Nikki... ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0