Förmodligen Sista Inlägget...

Klockan är snart ett och jag är helt upp i varv.. Kan inte sova och ska inte sova.. hihi.. Har precis varit hos Johanna med hela gänget och spelat biljard, hur grym jag är på det ska vi inte ens gå in på. *Hell yeah*

Jag skulle packa för typ tolv timmar sen.. haha.. Hela dagen har bara försvunnit.. Har varit på salongen, fixat o hämtat upp saker, hjälpt mamma med maten, fixat mina naglar, "packat" med andra ord har jag bara lagt fram sakerna på sängen. Sen skulle jag träffa mina hjärtan, eller några av de iaf, sen tänkte jag ställa in det för jag skulle träffa någon annan underbar men som vanligt så skiter det sig när jag vill något så gärna.

Jag har gjort mkt idag men mkt av det mega viktiga har jag ändå inte hunnit med. *Suck* Jag ska vara iväg en vecka men det känns som om jag ska flytta för evigt.. =///

Just det, har ju glömt att berätta att om ett par timmar sitter vi på flyget till Kroatien.. =)) Jag har varit så duktig på senaste tiden så jag förtjänade ju en resa till Värmen.. hihi.. samla ihop mig och smälta och gräva ner allt skit där borta för att komma tillbaka piggare än någonsin och må bättre än någonsin... Att må bra kommer vara min prioritering nummer ett.. Allt annat skit som får mig att må dåligt ska jag försöka fort som fan bara skita i som sagt.. Lättare sagt än gjort
men som sagt.. Jag har ju överlevt de flesta jobbiga hinderna så..

Jaja, vad ska jag mer printa ner då?? hum.. Kommer faktiskt inte på så mkt just nu.. Så nu ska jag faktiskt gå och fixa klart min packning.. Känns som om det är viktigast just nu.. hihi..

♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer
Postat av: sara

sov gott =)

2008-09-15 @ 14:08:50
URL: http://saraseal.blogg.se/
Postat av: Becca

2008-09-23 @ 17:02:24
URL: http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=11426
Postat av: Pernilla

Sv. Nämen tackar glad

2008-09-23 @ 19:08:52
URL: http://pernillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0