Det Känns Helt Underbart...

Min första dag som en ny Nikki är över.. Och det känns faktiskt bra... Jag har faktiskt inte varit röksugen.. Jag ljuger ju om jag säger att jag inte tänkt på cigg, det har jag ju men jag har ändå inte syndat.. Inte än iaf.. =))

Det känns så bra att det skrämmer mig.. Detta ska ju vara jobbigt.. haha.. ätit regelbundet har jag också gjort.. och tagit tag i saker och ting... hm.. detta är nice.. =)) Kommer nog komma svackor snart men det får jag ta.. =) Just nu får ni bara hålla tummarna för mig.. Nu ska jag fjanta med Jojjo lite.,,

Puss & Kram..

UPPDATERING!!!



Fjantat klart med Jojjo och klockan är snart ett.. Och jag kan inte sova.. Det var ett tag sen det hände, hoppas det inte kommer tillbaka igen.. Att jag ska sitta uppe halva nätterna.. Nu ska jag be någon läsa godnattsaga för mig.. haha.. Hoppas jag kan somna då..=)




Detta blev min godnattsaga:

*Nikkilicious SanCheZzzz* säger (00:50):

vill du läsa en godnattsaga för mig?

C säger (00:50):

ehmm... *suck*

C säger (00:50):

... Det var en gång...

C säger (00:51):

en söt liten flicka som hade en varg

C säger (00:51):

en dag tänkte flickan att hon skulle busa till det lite

C säger (00:51):

hon tog på sig skorna och gick ut med vargen

C säger (00:52):

efter en stund kom hon på idén att leka lite och hittade en fotboll

C säger (00:52):

vargen och flickan lekte en stund

C säger (00:52):

helt plötsligt tappar flickan fotfästet och halkar så att hon snubblar över vargen

*Nikkilicious SanCheZzzz* säger (00:52):

*Arg gubbe*
C säger (00:52):

flickan åker i poolen med ett fasligt plask

C säger (00:53):

aj aj som det kan gå

C säger (00:53):

snipp snapp snupp nu va sagan slut ;)

*Nikkilicious SanCheZzzz* säger (00:53):

tur för dig att jag inte bor nära dig..

C säger (00:53):

bra va? kom på den alldeles själv :p

C säger (00:54):

ja annars hade jag nog fått sätta ett extra lås på dörren just nu

*Nikkilicious SanCheZzzz* säger (00:54):

ett??tror du det räcker

C  säger (00:55):

hehe kanske inte


Om ni inte redan förstått det så ska den klantiga flickan som snubblar över vargen och trillar ner i poolen, den flickan ska vara mig.. *GRrrrrrrrrrrrrrrr*



♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer
Postat av: Patrik

Based on a true story?

2008-09-02 @ 17:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0