Det Borde Inte Vara Såhär

Redan igårnatt så var det en skit dag... Jag somnade klockan elva och efter en och en halv timme så vaknade jag.. Super pigg och kunde inte somna om.. Smsade lite med en kompis som också var vaken.. Sen snackade vi lite skit och efter en och en halv timme var jag fortf. inte trött.. Visste då att någonting inte stod rätt till.. Gäspade och var trött men kunde absolut inte somna.. När klockan var strax innan fem så gav jag upp.. Gick upp och satte mig i soffan med laptopen och ugglade rundor..

Tittade på hanens bilder och började skratta ihjäl mig.. Fem minuter efter satt jag och funderade lite och helt plötsligt brast jag ut i tårar..

Allting känns jätte tufft just nu och jag vet inte hur jag ska ta mig ur det.. Jag kommer klara det, det vet jag, men just nu är det jätte jobbigt.. Jag vill ha en axel och luta mig mot just nu.. Någon jag kan gömma mig bakom.. Men ändå vill jag inte veta av folk.. Vad är mitt problem??!!!

Jag har egentligen så mycket att göra.. Men jag kan inte koncentrera mig.. Jag måste hjälpa mamma med maten och lovade henne att baka.. Hon ska ha gäster imorron..

Nu ska jag gå och torka mina tårar.. Jag har få underbara människor runt omkring mig men de få jag har är så underbara att det inte finns ord o beskriva med.. Alltid när jag mår dåligt så lyckas de få mig att må lite bättre och alltid gråta.. Gråter för att deras ord till mig alltid är så djupa och jag vet att de verkligen menar det och alltid finns för mig. Jag hatar att gråta men det är skönt när det är gjort..

♥ XoXo Nikki... ♥




 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men hjärtat.. varför har du inte sagt någonting på hela dagen att du inte mår som du ska??? Därför du inte velat svara i telefon utan bara svarat på mina sms.. Du gör mig jätte orolig, har försökt ringa som en idiot men du svarar ju inte. Kom igen, min axel har du alltid det vet du. Du betyder mer för mig än du anar...

2008-09-12 @ 21:29:28
Postat av: Philip Lailani

Tack, det var snällt sagt! Ska ta mig en titt på din blogg med.

2008-09-12 @ 22:51:29
URL: http://www.metrobloggen.se/lailani

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0