Bara Lite Isbergssallad...

Klockan är snart sju redan.. Jag har hunnit städa lite o fixa o dina.. Sen har jag fixat naglar på Sara och mamma.. Och jag ska laga Johannas naglar senare antagligen.. Tiden bara flyger förbi.. Jag och mamma skulle laga mat så vi bestämde oss för att gå ner och handla lite isbergssallad.. Lite hit och lite dit i korgen och väl framme i kassan och 890kr senare så var vi på väg hem med våra varor.. VA FAN?? Allting är så sjukt dyrt nuförtiden.. Nåja.. Äta bör man annars dör man.. ahahaha..

Så nu håller jag på att laga middag till mamma.. hihihi.. Sen ska vi titta på film och bara umgås.. Jag och mamichullo och hundarna.. hihi..

♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0