Back In The Reality

Eller ja.. Jag borde ju vara det.. Men det känns som om min kropp inte riktigt hänger med.. Idag har jag bara orkat vara på salongen i två timmar. När jag kom hem hade jag egentligen en massa pappersarbeten att ta hand om men jag orkade inte. Jag kände mig heldåsig och kroppen orkade inte ens sitta upp. Ögonen sved så det hette duga.

Åt lite mat och lade mig ner för att vila, blev som vanligt väckt av mobilen. Sen kunde jag inte somna om. Kände att febern började smyga sig på mig sakta men säkert. Vet inte hur många ggr jag sa att jag måste resa mig upp för att gå ut med vargen, men det gick inte, jag var hel snurrig i skallen. Efter många om och men har jag varit ute med honom, han har fått göra sig av med sin överenergi och springa av sig själv, medan jag lunkade fram fem meter bak. Han tittade bak hela tiden och undrade nog vad som var fel med mig varför jag gick som en myra.

Nu känner jag mig helvarm och hela hemmet känns jätte varmt, fast det egentligen är kallt. Jag vill inte bli sjuk.. Snyft..
Känner mig små deppig också.. =((( Allt på en gång som vanligt..

Annars har jag haft det underbart nice och softish i Kroatien. Berättar mer när jag mår lite bättre. En massa bilder har vi tagit också. Mest mongokort men det är väl inget ovanligt. Kom hem i söndags och var helt rastlös, hade så mycket energi att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Som vanligt är det borta bra men hemma bäst för min del.

Träffade Emma senare på kvällen och vi kollade film och krängde som vanligt.. hihi.. Hon börjar bli riktigt tjock om magen nu, om tre månader så ploppar det ut ännu en liten flicka. Tiden går så fort. Hon är så fin som gravid. Älskar gravida magar.

Igår så var jag tvungen att åka in till Malmö och köpa lite Geléer till salongen. Passade på att luncha med Blondie och träffade hanen min. Blev överraskad med en FET bukett rosor som hette duga. Säkert en meter höga och MEGA många.. Så stor bukett att jag fick kramp av att bära runt på buketten i stan.. hahaha..

När jag kom hem hittade jag ingen vas som passade alla rosorna.. =(( Så fick bli en KASTRULL...hahahaha..

Nu ska jag krypa ihop i soffan med mitt älskade Green Tea som jag har saknat så mycket när jag var i Kroatien.. Ska lägga mig tidigt också.. Så kanske jag inte blir sjuk trots allt.. Håll tummarna för mig..

♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ger dig en kram i de gråa höstmörkret..

2008-09-23 @ 21:09:26
Postat av: Anonym

Gumman har du lagt mina blommor i en kastrull..Hallåååå där..hahaha..

2008-09-24 @ 21:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0