Våt Söndag

Snacka om en våt söndag.. Regnet bara piskar ner.. Vill ju knappt gå ut.. Att det blåser så fruktansvärt mycket gör ju inte saken bättre..Helgen snart över.. IGEN liksom.. Söndag idag, vad betyder det, jo en produktiv dag för Nikki.. hehehe...

Jag hade en så sjukt skum dröm inatt.. Kommer inte ihåg så mycket egentligen mer än att jag vet att den är sjukt skum med skumma människor som jag aldrig träffar längre.. Åhh jag önskar det fanns en riktig drömtydare.. men men..

Förresten ni har väl inte glömt att ställa tillbaka klockan en timme..=))

Later Babez...


♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

När ska vi flytta ihop??

2008-10-26 @ 11:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0