Vad Gör Jag För Fel???

Så många gånger jag har undrat vad jag gör för fel för att allt ska hända mig?? Eller om det fanns ett förra liv, hur stor idiot jag var då för att få allt straff i detta livet?? Tjaa jag vet inte..

Allt är bara grått grått o grått på alla fronter just nu.. Orkar knappt blinka med ögonen.. Det kommer gå över detta med I know, don´t tell me, men just nu är det bara så jävla jobbigt..

Efter Kroatien skulle allting vara lugnt och bra, trodde jag verkligen på det själv?? Nej precis.. Visste att någonting skulle hända.. Men trodde inte det skulle vara så sjukt stort bara.. Inte i min vildaste fantasi.. Men men..

Just nu orkar jag inte berätta vad det är för jag kan inte sitta här i tårar för jag har en massa saker att ta tag i..

I´ll be back later...

♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skickar en STOR FET Puss&Kram..

2008-10-02 @ 15:39:39
Postat av: Anonym

I miss you girl...

2008-10-02 @ 17:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0