Min Ängel..

Jag har äntligen vaknat på rätt sida.. Fy fan va det känns bra.. Igår skrev jag värsta blogginlägget om en positiv inställning ni kan läsa nedan. Sen fick jag värsta push upen av min allra allra bästa vän genom tiderna.. Han som alltid funnits vid min sida sen flera flera år tillbaka.. Har inte träffat honom på flera år och vi har knappt någon kontakt iheller.. Men jag vet att han alltid finns där för mig när jag behöver, bara det att jag ber inte om det, för hans flickvän gillar inte vår kontakt.

Hans ord är magiska.. Jag vet inte vad det är med de.. Han känner mig utantill och innantill.. Han läser mig som en jäkla öppen bok och säger de orden som åker rakt in i hjärtat.. De flyger in utan att jag behöver ta in de.. Han fick mig visserligen att gråta i flera timmar igår när vi pratade men det var inte sorgliga tårar på de viset.. Utan han väckte mig.. Han fick mig att inse.. Att jag är så jävla mkt bättre än all skit jag har fått och tagit emot de senaste året..

Han påminde mig om hur mitt liv var.. Hur jäkla bra det var.. Att det var jävligt tufft men på ett bra sätt.. Han bad mig tänka hur jag hade haft det om jag inte hade haft alla idioter runt omkring mig som förstört för mig.. Han bad mig tänka igenom så mkt jag har gjort och så mkt jag kan.. Jag fick tänka igenom så himla mkt som jag aldrig har gjort innan.. Som jag inte ens haft en tanke på..

Under dessa tuffa åren/tiderna har jag mer eller mindre bara skyllt allting på mig själv. Trott att det är något jag gjort/gör som förtjänar all skit.. med mera med mera.. Ibland är det skönt att ha någon att skylla på.. och då väljer jag att skylla på mig själv.. Vilket inte alls gör situationen bättre.. För det är fan ta mig inte mitt fel.. Jag är som han säger.. Oturens barnbarn.. hahaha..

Blev påmind om att jag en gång i tiden lovat att inte ge upp.. Att han är den som aldrig kommer ge upp hoppet om mig för han vet att jag är så mycket bättre och klarar allting.. Oavsett händelse och hur lång tid det kommer ta så kommer jag någon gång bli bra.. Även om det kan ta lång tid så kommer jag bli bra.. låt tiden ta sin tid.. När någon tror så starkt på mig och har gjort så mkt för mig.. Då ska jag absolut inte göra honom besviken.. Detta kommer ta tid.. Det kommer ta lång tid.. Men en dag.. Some day.. I will come back 4 real I promise..

Under alla dessa åren har han fortf. hetat "Min Ängel" på min mobil.. Och desto mer tiden går desto mer förstår jag innebörden av min ängel.. Han har alltid och kommer alltid vara min skyddsängel.. Han är min allra allra bästa vän och min själsfrände..

♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

hihi ja nu ska den verkligen komma i¨gång ordentligt!:) har ju köpt ny kamera och allt! ja eller hur, för mycket modebloggar:)

2008-10-27 @ 10:30:23
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag ska fan önska mig en sådan tårta när jag fyller 20=P

2008-10-27 @ 10:33:56
URL: http://tornrosas.blogg.se/
Postat av: Sessan is bride to be

Jag har långt hår, men behöver fylligare hår för att göra de lockarna jag vill ha =) Vill bara ha klipsar, trensar... ingen extension som ska sitta i veckor... =(



Min Misse tyckte knappt om vår kompsi lilla chihuahua när vi satt hundvakt... Men tänk så mysigt att ha en liten doggy.



Puss sötaste, ha en bra dag =)

2008-10-27 @ 13:37:34
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Sessan is bride to be

Pumpsen hittade jag på asos och de var faktiskt ine så dyra. Det lutar åt svart måstejag säga.. ska bara fundera lite till. Det är bara det att det finns svarta pumps överallt, vill gärna titta lite till...



Ja, vi är pingusar, våra vänner kallar oss för det! =)



PUSS puss

2008-10-27 @ 13:38:59
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Lexi

På en salong lite utanför Halmstad. Asså,vad hände då? Alla frisörer e inte hemska:p

2008-10-27 @ 20:48:37
URL: http://alexxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0