TeleSex Med DELL

Snacka om att man kan tolka fel.. eller höra fel... eller rättare sagt höra det man vill höra.. hahahaha..
Hela jävla dagen har jag haft en massa att göra.. Är fortf. inte klar men nu klarar jag seriöst inte mer.. Min rygg dödar mig..

Haft en massa problem med min laptop men inte haft tid eller ork att bry mig... Men idag när den visade en blå skärm fattade jag att jag var tvungen att ringa Servicen hos DELL.. Sagt och gjort.. Ringde jag vet inte hur många ggr... Blev aldrig rätt.. Alla nördarna säger olika saker ju.. Efter många om och men så skulle jag spara ner mina saker och sen göra en ominstallation.. SÅ KLART...!!!!

Efter jag hade gjort det så ringde jag tillbaka för jag orkade inte vänta på att killen skulle ringa mig.. Så var det en massa kackel här så jag sa till och bad om lite tystnad och förklarade att jag hade TelefonService med DELL.. Sen hör jag en svag röst.. Schyyyy Nikki har TelefonSex med DELL... hahaha.. What tha fuck???

Jaja som sagt.. Man hör det man vill höra.. =))) Har ett smaskigt inlägg om gårdagen lite senare.. Nu har jag inte tid.. Men snart.. =) Haaaj så länge..

♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har ju dejtat ngn från DELL för ett par år sen så vadå då..hahhahhaa..

2008-10-22 @ 22:29:25
Postat av: G

Du har ju telesex med mig varje dag så det är ju delvis rätt gumman.. haha.. =)

2008-10-23 @ 00:00:54
Postat av: Jenny

naw taack :) vad roligt att du läser bloggen!:) nu är det lov så snart kommer jag igång igen med nya bilder:D

2008-10-24 @ 14:44:25
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0