Telefonsnusk Mitt i Natten

Usch vilket tråkigt och ruggigt väder idag.. Men skit samma så länge det inte regnar så.. Mitt humör är ändå inge vidare så hade bara varit jobbigt med fint väder..

Jag har inte alls sovit bra.. Hade en massa konstiga drömmar som jag som tur är inte kommer ihåg så mycket av.. Somnade nog inte förrän tre eller halv fyra.. Pratade med J i flera timmar inatt.. Asså jag vet inte ens vad vi pratade om.. Allt mellan himmel o jord.. Först kunde vi skratta jättemkt så jag trodde jag skulle tappa andan... Sen helt plötsligt kom vi in på allvarliga saker om livet o allt annat.. Asså heeeelt sjukt.. hahaha..

Sen helt plötsligt från ingenstans så hör man ett pip "Nikki har du legat i år. Jag lovar att du har brytit det.". Jag bara EH VA?? Va fan säger människan.. hahaha.. Då slog det mig att i början av året så slog vi vad.. Eller vi sa att vi inte skulle träffa ngn eller ha sex på hela året.. Och detta året är fan snart slut.. Shit va tiden går..

Sen fortsatte vi fjanta oss.. Såhär kommer min framtida man se ut..

155cm lång.. 145kg bred.. Skallig mitt på huvudet men hår i sidorna ovanför öronen.. Jätte hårig på bröstet och armarna och överallt.. Liten mellan benen så man slipper känna att man har sex med honom.. Men det viktigaste är att han älskar mig och det är min STORA KÄRLEK.. bokstavligen stora kärlek.. hahahaha..


Sjuka i huvudet jag vet.. Men jag har aldrig påstått något annat i heller..

♥ XoXo Nikki... ♥




Kommentarer
Postat av: Sessan

Jo, tiden går fort... vet just nu inte om jag vill att tiden ska gå så fort. Har så mkt som ska göras och hinnas med och tiden räcker fan inte till! =(



var inne i en såndär period att man inte hade någon dagsuppfattning, men just när man pluggar så är måndagar inte speciellt roliga. En hård pluggvecka inväntar =( Men va fan, jag ska ju ta examen!!!! weeeeee!



Åh sötaste, hoppas du får en bra vecka! Vad var det du jobbade med igen? Vad glammigt det låter med "salong". Jag kommer att i framtiden skriva "på mitt kontor", haha, så himla stelt det där lät...



PUUUUSS

2008-10-13 @ 14:20:10
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Åh men vad glad jag blir :D Alltid kul att höra att andra gillar den bilden ;D hihi.

2008-10-13 @ 14:41:16
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0