Söndag Söndag Söndag

Jaha då var det söndag igen.. Idag har det bara varit MIN dag.. Min egen dag.. Alldeles för mig själv.. Fast jag ljuger väl om jag säger att jag bara tänkt på mig själv men men.. Man kan inte lyckas med allt..

I fredags så var det mysdag med mig själv och vovvarna och mamichullo... Hyrde tre filmer.. What hapens in Vegas, Welcome home Rasco Jenkins tror jag den hette och den tredje kommer jag inte ihåg.. De var faktiskt bra.. Men fan måste alla filmer vara så jevla känslomässiga.. Klarar inte av sånt just nu.. men men..

Igår så gjorde jag inte så mycket heller.. P kom förbi och vi hade en speedfika.. hehe.. Drack kaffe och snackade lite skit som vanligt.. Hade inga planer... Skulle åka o träffa D och hitta på någonting men D jobbade till tio så jag skulle komma på ngt vi skulle göra.. Kom inte på någonting, blev på jätte dåligt humör, var jätte ledsen så jag grät mig till sömns.. Blev väckt ungefär klockan elva på kvällen av J.. Vi snackade lite skit i telefonen, inte för jag kommer ihåg så mkt av det eftersom jag halvsov.. Sen trackade P mig ungefär halv tolv och tvingade mig att klä på mig och följa med ut.. Jag sa strongt nej men gjorde det ändå.. hade en halv timme på mig att göra vid mig.. Spontant och sjukt.. haha.. Men sjukt roligt hade vi.. Tills jag kom hem och allting brast igen.. Tårarna bara sprutade.. Halv fem på morgonen försökte J trösta mig.. Samtidigt så försökte en annan P trösta mig, som inte ens befinner sig hemma i Sverige, han var jätte trött antar jag men han gjorde ett försök att få mig att må bättre iaf.  Gulligt var det.. Och det värmde verkligen.. Från både J och P..

Det är i de jobbigaste stunderna som man vet vilka som verkligen är ens vänner och finns där för en oavsett var när och hur.. Idag har jag inga tårar kvar och jag tänker absolut inte gråta mer.. Inte idag iaf.. Jag får ta en dag i taget.. Men just nu känns det bättre.. men samtidigt är det som berg och dalbana och kan ändras vilken sekund som helst..

Hela dagen har jag legat och myst med lillprinsen och kollat på alla serier jag har missat i veckan.. En myssöndag för mig själv.. Sen skulle jag ner och lämna filmerna så gurkan följde med mig som sällskap.. Handlade en massa mat som vanligt och lagade en supergod middag till mig och mamichullo.. Det blev potatisgratäng, broccoligratäng med Oxbiffar a la Nikki style.. haha.. Super gott faktiskt.. Åt lite FÖR mkt.. Har krängt så ofantligt mkt sen jag blev deprimerad.. Måste verkligen skärpa mig och sätta stopp för det innan det går för långt att mina magproblem kommer tillbaka.. Det är verkligen det sista jag behöver just nu..

Nu går I, robot på tv med Will Smith. Den är verkligen jättebra.. Men vet inte om jag vill se den.. När det var biopremiär så var jag och kollade på den med K.. Då var K sjuk men jag tvingade med henne.. Hon var jätteförkyld, hostade och allt. Men jag fick med henne och sjukt roligt hade vi. Saknar henne så otroligt mkt. Att saker och ting blir som det blir. Det var jag och hon för alltid mot hela världen. Men men.. Life goes on no matter what..

♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Puss gumman min..

2008-10-12 @ 22:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0