Rosor,Middag&Mys Med Baby D...

Jag är så översen jag vet..Men bättre sent än aldrig har jag lärt mig.. haha..

I Tisdags så hade jag så sjukt mkt att göra.. Stressade halvt i sönder mig som vanligt.. Så mycket att göra men så lite tid.. Hur allting ska gå runt det har jag ingen aning om.. Men men..

Baby D sa till mig på måndagen att jag inte skulle planera någonting på tisdagen förrän jag fått telefonsamtal från D... Sagt och gjort.. Fick bara reda på att jag skulle åka in och vi skulle träffas, ingenting mer än så.. Ohh va spännande.. Jag som bara ÄÄÄÄLSKAR överraskningar liksom.. hihi..

Fick knappt en timme på mig att göra vid mig, hur ska detta gå till?? Duscha, fixa och dona och renovera ansiktet.. haha.. Blev bara en halv och snabb renovering.. Hoppas jag inte skrämde någon.. haha..

När jag kom fram så mötte jag Baby D och fick en MEGA KRAM i regnet så det värmde.. plus rosor.. Ohhh I löööve roses..
Baby D
hade bokat bord klockan sex men eftersom jag var framme redan halv fem så fick vi bordet tidigare.. Typ fem.. Ja fråga mig inte varför jag skulle stressa ihjäl mig och vara framme halv fem när vi hade bord sex.. hihi.. Klantigt men sött.. Fick ju spendera mer tid tillsammans jö..





Vi åt som grisar.. Gott var det.. Min mage.. såg ut som jag skulle föda i vilken sekund som helst.. Vinet började snurra rundor i huvudet också.. haha.. För mycket av det goda kanske.. Vi skulle inte ha efterrätt eftersom vi var sååå mätta.. Men efter drygt en timme blev det efterrätt iallafall.. Tobleronemousse och Marängsviss tror jag det var.. Sååå gott.. Fick dessutom glitter och tomtebloss... WOOOOWWW.. Min födelsedag var inte över fast jag fyllde år på lördagen veckan innan.. hihihihi..

Vi satt och bara myste tillsammans i fyra timmar tror jag.. Det var sååååå soft och såååå mysigt att jag inte med ord kan beskriva det.. Vi tänkte gå på bio också men eftersom jag skulle jobba tidigt dagen efter för jag hade öppning på salongen så var jag tvungen att åka hem... Meeen man kan inte få allt av det goda på en och samma gång.. Man måste ju hinna sakna och längta tills nästa gång right.. hihihi..

♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer
Postat av: Nati

Hej gumman.. Va skönt att läsa att du mår lite bättre iallafall.. Vem är den mystiska D?? =)) Håll nu inte allt för dig själv.. Puss

2008-10-25 @ 15:56:37
Postat av: Anonym

Fina blommor och det låter romantiskt

2008-10-25 @ 16:16:39
Postat av: Daniel

Hoppas det är riktig lycka denna gången söt..

2008-10-25 @ 17:43:13
Postat av: T

Vackra blommor till en vacker sessa som mer än någon annan förtjänar att bli uppvaktad..;)

2008-10-25 @ 18:36:59
Postat av: Carro

Kul o höra att du hittat ngn som gör dig glad vackrast.. ha en trevlig helg..

2008-10-25 @ 22:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0