Nu Får Det Vara Nog...

Det borde vara underbart men det är det inte.. Allting någonting litet som är kvar som man inte kan släppa, ok detta är väl ganska stort iofs, men fast i klistret är jag. Och jag border verkligen inte vara det.. Ostabil och ett nervvrak är jag fortf. Mådde som en prinsessa efter jag hade bestämt mig att inte ta mer skit.. Men sen hade jag ju inte tänkt på detta lilla "problemet". Vet inte hur jag ska lösa det. Tårarna sprutar så fort jag tänker på det. Lösas måste det iaf... Nog om det..

Jag är sjukling.. IGEN.. Va fan är det för fel på mig.. Blir aldrig sjuk men detta jävla viruset har fastnat i min kropp och kommer tillbaka för ofta.. Aaaaaaaaaa jag blir galen.. Sa ju att jag hade varit ute o cyklat på morgonen med blött hår när det var iskallt, fick världens huvudvärk samma dag och dagen efter.. Sen dagen efter så lekte jag med J.. Vi myste lite med film och sånt.. Hade en jätte konstig känsla i näsan som jag aldrig varit med om, jag sa att jag fått vineger i näsan..hahaha.. Det blev bara värre o värre..

Igår vaknade jag av att jag hade världens huvudvärk igen och jätte ont i halsen... Fick ändå snällt åka till salongen.. Kunde knappt stå på mina ben och alla tyckte så synd om mig.. hahaha.. Efter tre timmars plågande kunde jag äntligen åka hem igen.. Jag kunde svimma i vilken sekund som helst.. Nog bäst o lägga in ett ICE (In Case of Emergency) nummer i mobilen fall ifall..hehe..

Blev på världens deprimerande humör lite senare på dagen och allt var bajs bajs bajs.. Sen kom J förbi en snabb runda och det kändes lite bättre.. Jag tom orkade baka en jätte god sockerkaka med banan och kokos.. Min fluff kaka.. Allting kändes ok men jag visste det skulle vända lika fort igen.. Kände inte för att göra någonting eller träffa ngn efter J hade stuckit så bestämde mig för att mysa med mig själv o hundarna så jag stack o hyrde film...

Mitt dåliga humör kom tillbaka så där låg jag och krängde som en val o kollade på film och bara deppade...

Jag har hört att om man nyser tre ggr på morgonen så betyder det tur.. Jag har nyst kanske 150 ggr sen jag vaknade.. Har jag mega tur idag då?????? Just det.. Igår sa jag att jag skulle spela på hästar idag.. Kanske borde ändå...???

♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh gumman jag önskar jag var i Sverige så jag kunde komma och finnas där för dig.. Men du finns ändå alltid i mina tankar fast jag är i L.A... Saknar dig massor.. Vi ses snart, kommer hem till jul.. Allting kommer lösa sig till slut, låter klyshigt (eller hur det nu stavas) men du vet att det är sant.. Du måste bara vara hård och bestämma dig att verkligen sluta vara så snäll och bry dig så mkt om folk som inte förtjänar det.. Lägg ner allt skit och börja sikta framåt istället min ängel.. Tänker på dig.. Puss puss Nati..

2008-10-11 @ 14:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0