Nobody Knows I´m Gay

Amen hallå liksom.. Vad är det för fel på folk nu förtiden.. hahaha.. På tåget mötte jag en VUXEN man i 50 års åldern.. Som såg allmänt skum ut, tyckte jag. Han hade en lång kappa, cowboyhatt, konstiga boots och endast en handske på höger handen. Han tittar konstigt på mig som om det var JAG som kom från Pluto.. haha..

Han sätter sig ner mitt emot mig fast längre ut och kollar fortf. på mig. Han fattar inte att jag ser i fönstret att han glor på mig. Han tittar på min Balenciaga väska, han tittar på mina naglar, han stirrar mig i ansiktet och håret. När jag vänder mig om för att visa konduktören min biljett ser jag hur han ser ut innanför kappan..

Skjortan är för liten för hans ölmage så knapparna nästan flyger.. Han har glömt o knäppa gylften.. Örk!!! Hans byxor är för korta och liksom rödbruna.. hahaha.. Jag ser en brosch på hans kappa.. Där står det NOBODY KNOWS I`M GAY.. hahaha.. Asså jag dog.. Hur pinsamt skulle detta bli egentligen..

Missförstå mig rätt.. Jag har ingenting emot bögar eller dylikt.. En av mina bästa vänner är Gay.. Men han var ju liksom allmänt skum.. Jag vänder mig om och han fortsätter att stirra.. Samtidigt som han tar upp sin hands free och börjar kackla som fan i telefonen.. Ok jag måste höja min musik.. hahaha.. Ändå har jag såna mega hörlurar som stänger ute nästan allt ljud.. Tycker det börjar bli jobbigt att efter 30 min stirrar han fortf. på mig.. 
 
När jag reste mig upp för att stiga av tåget så tänkte jag faktiskt fråga honom va i helvete det var han stirrade på, den där gay mannen.. haha.. Men då fick jag syn på att hans handsfree hängde fritt.. Alltså inte tillsammans med ngn telefon.. EHH??? Har han någon ny handsfree som jag inte hört talas om?? Med sladd men ändå sladdfri?? hahaha.. Eller har han suttit och pratat med sig själv??

Jag besparade mig och struntade i att fråga va fan han glodde på.. Kändes som det var bäst för stunden.. hahaha..

♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer
Postat av: Line

Hejsan! :)

Brukar du köpa kläder från H&M eller Gina Tricot? Isf kan jag rekommendera att bli medlem här --> http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=98477

Det fungerar på det sättet att man ska försöka samla så många poäng som möjligt för att få presentkort hemskickat till sig, antingen från Gina Tricot eller H&M.. Och allt är gratis ! =)Så det skadar ju inte om man försöker :) Jag är medlem där och tycker det är suveränt! :) Lycka till! =)=)

2008-10-29 @ 13:16:51
URL: http://fineliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0