MINISTRY OF SOUND

Ministry Of Sound till Ängelholm?

Är detta verkligen sant??



Ja när jag för första gången hörde att Ministry Of Sound skulle komma till Ängelholm blev jag minst sagt chockad. Lilla Ängelholm av alla ställen liksom. Men ingenting är omöjligt sägs det ju. Efter noggrann undersökning och värdering av nattklubben där de ska hålla till så kan jag förstå varför Ministry Of Sound valt att komma dit.


Sprit till alla!.

Ja jag har själv varit där ett par gånger, och det chockade både mig och mina vänner. När jag första gången frågade om de ville följa med mig till Ängelholm, så tappade i stort sett alla hakan. Men detta ställe är helt klart det ställe jag har haft roligast på med mina tjejer under hela detta året, utan att överdriva.  Så nu undrar de istället när vi ska dit igen??


Sitt skönt och snyggt.

När jag kom hem från min semester hade jag fått en inbjudning till deras invigning. Wow! vad är detta tänkte jag. Nyinvigning??Det betyder renovering? Men jaja, nattklubbar brukar renovera men man märker liksom ändå ingen större skillnad. Men när vi kom dit.. Wooooow va imponerad jag blev. Och då var jag ändå onykter och vinglade fram. Men ögonen var på plats iallafall. Haha! Den kvällen var helt klart min bästa kväll på läääänge.


 Stället är så snyggt, och hur ofta tycker man en nattklubb är snygg? Inte jag i alla fall. Barerna är så otroligt snygga att jag som bartender helt klart blev sugen på att söka jobb där. Personalen är trevlig och känner igen dig när du varit där mer än en gång. Haha!!! Dj:n spelar bra musik och inte bara tjatar död på den "senaste" musiken som redan är uttjatad av alla andra och radion.


Snyggaste baren!

På sommaren kan du dansa under bar himmel och titta på stjärnor samtidigt. På vintern flyttas du in i lokalen med tak, och du väljer själv om du vill synas eller vara diskret. Antingen uppe på "strippstången", bland de sköna sofforna eller bland de underbara VIP-borden.


Strippstång.

På fredagar har de After Business från klockan 16:00. Då har de Time Beer, dvs. desto tidigare du kommer, desto billigare blir det. Och självklart bjuds det på gratis Buffé. På kvällen har de Free Friday, dvs. gratis inträde och 25:an i baren hela natten. Lördagar är det "vanlig" nattklubb med ena delen för 21+ och andra delen för 27+. Lammkött eller oxkött. You decide!!

Den 1:a November kommer alltså ingen mindre än Ministry Of Sound dit. Med sig har de ingen mindre än:

ALBERTO SOTTO - Dreamers Malaga Spanien
ALEX MORENO - Sweden Superstar
MIKAEL WEERMETS - Göteborgs Dj Nr 1
ALEX LEWERENTZ - Stockholms hetaste Dj.

Så nu kliar det i mina fötter och jag lääängtar till Ministry Of Sound kvällen. Och ni undrar säkert vilken nattklubb jag talar om. Det är ingen mindre än Bahnhof Bar i Ängelholm. Det är nya ägare sen i början av året. Nytt koncept. Nyrenoverat. Så allt crap ni hört från förr kan ni ju bara spola, precis som jag gjort. Nå vad väntar ni på?? Vi ses där!!!


Klubben kallas inte Bahnhof för intet.



Biljetter finns att köpa på:

BAHNHOF BAR: 070-754 45 65


Vad tycker ni om mitt reportage?? =)))
Den har jag hämtat från http://www.piccaboo.com/
Eftersom det enligt Patrik inte gick att ha fler skribenter så fick inte Danira plats..*snyft*
Måste ju tacka henne också för hjälpen med artikeln.. Kameran, fjantet, porrbilderna på oss från nattklubben och myset.. hahaha.. Tack så jätte mega mycket gumman!!!! Du är värd guld..

♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Bra reportage, du är ju duktig =)

2008-10-31 @ 01:27:23
Postat av: Christian

Visste inte att du kunde skriva också gumman.. hehe

2008-10-31 @ 09:59:12
Postat av: Christian

Alltså jag menar inte så, blogga kan du ju och skriva så men jag menar mer skriva som i artikel skriva, ja typ du fattar. =)

2008-10-31 @ 09:59:52
Postat av: Anonym

Fan vilken fin bar.. åhhhhh påminner om utomlands

2008-10-31 @ 10:30:53
Postat av: Jessi

jo tack det är ganska bra, hur är det med dig?

2008-10-31 @ 10:50:00
URL: http://jessi91.blogg.se/
Postat av: alex

Cool bar :D !

2008-11-03 @ 17:51:59
URL: http://alexsvitzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0