Inte Röra En Fena...

Nu ska jag inte röra en fena mer.. Åhhh gud va trött jag är.. Min rygg dödar mig.. Har varit i gång sen åtta i morse.. Nu kan jag knappt böjja mig ner.. Nästan rensat alla mina garderober och byrålådor.. Fy fan va kläder jag äger, det har jag inte insett förrän idag.. Jag har sjukt mkt kläder med prislappar kvar tom, som jag aldrig rört. Behöver inte köpa kläder förrän jag pensionerar mig ju.. Har jag kommit på.. Duktigt va..haha..

Sen har jag sorterat mina kvitton på fakturor och grejjor till revisorn. Så glad han kommer bli, hahaha, shit asså, alltid när han får papper av mig ser det ut som bombnedslag ju.. Stackars..!!! Denna månaden är jag snäll.. hehe..

Sen har jag haft en massa telefon samtal.. Åhh så jobbigt.. Hatar det..

Det känns fortf. tungt och jobbigt efter allt som har hänt men idag har jag inte tänkt så mycket på det.. Det har dykt upp i tankarna hela tiden men eftersom jag varit så mega sysselsatt så har jag varit tvungen att stänga av och fokusera..

Idag har egentligen varit för mkt.. Jag borde inte ta ut mig sådär på en och samma gång.. Men men.. Someone has 2 do it..

Jag saknar min underbara.. Har bara pratat med honom i 30sekunder idag.. Bläää... Tycker inte om när han har produktiva dagar.. Men men.. What 2 do..

Nu ska jag dricka mitt underbara Clear Green Tea.. Och sen ska jag läsa min älskade bok Ps. I love you och sen ska jag dejta John Blund och nanna sött..!! Har jag bestämt iallafall..

♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snart ska vi kramas i 30 timmar istället gumman.. =) saknar dig..

2008-10-03 @ 09:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0