Home Sweet Home..

Fy fan va trött jag är.. Idag har jag öppning och stängning på salongen.. Hade en kund imorse klockan halv åtta.. Så snart har jag varit här i tolv timmar.. Puuhhh.. Har tom gjort vid mina naglar, jag som har gått med de i sju veckor för jag inte har haft tid.. Hade så mkt tid över så gjorde de jätte söligt och exprimenterade med lila och silver.. alla bara wooow.. hahaha.. Fint blev det.. Men tycker de är så korta nu.. Jag har klippt ner de för mkt.. Snyft...

Jag är såååå jevla trött.. Vill bara hem.. Ont i ryggen har jag också.. Har fan storstädat hela jevla salongen.. den som hade stängning igår städade inte.. Skickade ett sms och frågade och om hon glömde och städa igen eftersom det inte är första gången så sa hon nej vadå då.. så sa jag nej det var jättesmutsigt och en massa disk.. så säger hon jo jag städade men det fanns inget diskmedel, därav disken, nähä men ärligt.. Va fan gör man när diskmedlet är slut. Prova på att KÖPA vettja.. Blääää..  Så trött och irriterad just nu...

Har bara sovit ett par timmar eftersom jag hade massor o göra igår efter salongen.. Nåjaaaaaaa... SNART SNART SNART...

Puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0