GRATTIS TILL MIG SJÄLV... =)

Hahaha... Jag har ett fett ego jag vet.. hahaha.. Men hallååå jag får faktiskt lov att ha det idag eller?? hehe..

Det är ju min stooooora dag.. Wohoooo... Min födelsedag.. Usch det känns skumt.. Nu fyller jag år.. Sen är det halloween... Sen är det jul och sen nyår.. Wooooowww.. Snacka om att tiden bara flyger iväg..

Den stora stora födelsedagsfesten är inställd.. Förlåt alla.. Jag är jobbig jag vet.. Men jag har mått apa så kände inte alls för det.. Jag vet inte riktigt vad som händer ikväll och vilka som kommer.. Utan det är mina närmsta pärlor som ligger närmast hjärtat som har ordnat något och som jag ska leka med.. Jag ska göra mig i ordning och vara klar klockan fyra.. Bege mig till huset fin fin och hoppa i poolen?? haha.. Neah jag vet inte.. Vi får se helt enkelt..

Desto fler desto roligare har jag alltid sagt men jag orkar faktiskt inte det.. Så hoppas bara det blir ett par stycken.. Ngt litet och mysigt.. Mina föräldrar har sagt om och om igen.. Om jag verkligen inte ska ha något stort.. För 21 är ju ganska stort.. Iaf utomlands.. Men nej.. I chill.. haha..

Det jag vet om ikväll är att.. tjaa va fan vet jag?? Att vi har drinkbord ute sen.. Det är allt jag vet.. haha.. Sen får det komma som det komme helt enkelt.. Men med mina flickor har jag aldrig tråkigt så det spelar ju ingen roll..

Igår hade jag en skit dag på jobb. Verkligen skit från jag vaknade till jag kom innanför dörren.. Då överdriver jag inte.. Men men.. Den dagen är över och jag orkar inte ta upp det.. För då kommer jag må dåligt igen.. Jag vaknade tidigt idag men klockan är redan halv tolv.. snart ska jag vara klar och jag myser fortf. framför tvn med laptopen och täcket.. hehe..

Dags o röra på fläsket mina underbara..

Fan jag kom på att jag skulle göra vid mina naglar, de har vuxit så otroligt mycket. Gjorde vid de innan Kroatien och det var ju mer än en månad sen.. Har inte haft tiden och orken och det har jag inte nu heller.. Så får omprovisera till ikväll.. hahaha.. katastrof Nikki katastrof..

♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer
Postat av: C

Grattis Nikki =)

2008-10-18 @ 12:13:55
Postat av: Anonym

grattis gumselisan...

2008-10-18 @ 14:00:55
Postat av: O

grattis älsklingssessan

2008-10-18 @ 14:01:58
Postat av: Anonym

vill ni få gratis smink eller kläder? Klicka då på någon av länken och registrera er. Samla poäng och få presentkort hem skickat till dig. Allt är 100% gratis. Ni får hela 50 poäng redan när ni registrerar er.





Gratis kläder:

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=34180



Gratis smink:

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=32310

2008-10-18 @ 14:37:06
URL: http://kimberlyblevins.blogg.se/
Postat av: P

Grattis på födelsedagen darling..

2008-10-18 @ 15:04:38
Postat av: Anonym

Happy birthday honey..

2008-10-18 @ 17:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0