God Morgon...

Äntligen morgon ska jag väl inte direkt säga.. För jag är meeeeega trött.. Har knappt sovit inatt.. Har en massa i tankarna som jag inte kan rensa bort för att sova.. Utan bara tänker o tänker o tänker... Sen så kommer jag på mig själv och tänker shit nu måste jag slappna av och sova.. Det funkar i två minuter sen är tankarna igång igen.. Tror jag behöver sömnpiller eller ngt dylikt.. Detta funkar ju inte...

Jag har redan kinesögon och när jag är så trött ser jag nästan ingenting.. hahaha..

Kändes som om jag precis somnade och sen ringde klockan igen... Blääääää...!!!!

Fredag idag och jag brukar tycka det är skönt med helg fast jag har massor att göra.. Men idag känns det inte ens skönt att det är helg.. Hela jag är helt uppjagad.. Usch fyy bläää!!!

Jag har sån sjuk värk i min vänstra hand, måste ha legat konstigt inatt..

Later!!!


♥ XoXo Nikki... ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0