Det Bästa...



Ok ok sluta gnälla på mig på msn.. hahaha.. Jag ska göra en positiv lista också.. =))

... Med att ha hundar är att man får riktig kärlek och riktig ömhet hela tiden utan baktankar...
... Med att tvätta är att allt blir rent igen..
... Med att ha myskväll är att få ta det lugnt och bara samla krafter med de jag tycker om...
... Med att få lämna filmerna är att jag får lite frisk luft...
... Med att få rent och snyggt när man städar...
... Med detta är att jag inte klagar...



Hahahaha.. Öööööverstöd.. Men vadå.. Shit varje gång jag kommer till msn ser jag en massa orangea rutor där folk klagar på att jag är negativ i bloggen igen.. Så fine.. Här får ni en motsats lista.. hehe..

♥ XoXo Nikki... ♥




Kommentarer
Postat av: Jocke

Hej, hoppas du haft en trevlig helg! (:

2008-10-26 @ 18:10:19
URL: http://metrobloggen.se/owa
Postat av: Sessan is bride to be

visst var den fin med den stora rosetten! Me like a lot. Billig var den oxå... bara 399 kr !

2008-10-26 @ 19:55:59
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0