Date&Tipp Topp Snipp Snopp

Igår blev min dag sån iallafall.. Jag vaknade ju jätte trött som jag nämnde i inlägget nedan.. Jag såg ut som någonting råttan hade släpat in..

Timmarna gick sååååååååååååå segt.. Ändå gjorde jag mycket tycker jag.. I morse när jag vaknade så kom jag på att jag ska byta ut "min underbara vän" till "solstrålen" istället.. hahaha.. Han är faktiskt mer eller mindre solstrålen i mitt liv.. Alla vet vi att mina dagar är som berg och dalbana... Men han står alltid ut med mig och klagar nästan aldrig.. hehehe.. Förutom när han jämförde mig med hans mamma och orsaken var att jag brydde mig om honom för mkt.. DÅ var han ingen vidare vän.. men men.. shit happends..haha..

Hur som haver.. Igår efter min solstråle hade fått sin överraskning så blev jag lämnad.. *Snyft* Neah men han skulle ju jobba.. Dagen innan hade jag bestämt dejt med D.. Men visste inte när D skulle komma efter D egentligen skulle ha möte.. Men så när solstrålen lämnat mig så får jag sms av D att D var på väg.. För mötet var imorgon (idag)...

Så många D det blev.. hahaha.. Men har bestämt att vissa saker tänker jag inte avslöja, eller ja vissa människor, jag är alldeles för sårbar för det, alldeles för många som läser min blogg som inte direkt vill mig väl..

Och eftersom jag hade en helt UNDERBAR date med D igår så tänker jag ABSOLUT inte avslöja vem det är, tänk om någon får för sig att röva bort denna underbara människa.. hahahaha.. Fan va jag spårar ur..

Hur som haver (igen).. D kom till salongen och vi var vrålhungriga så vi skulle sticka och Luncha.. Gick fan runt hela jävla stan och hittade inte ett enda ställe som hade mat som vi ville ha.. Jag var sugen på en fet köttbit eller något.. Men fick jag det, nej precis. Istället så åt vi på *beeep* som jag inte ens tänker nämna.. haha..

Sen skulle vi fika.. Vi skulle BARA ha vars en bakelse eller kaka eller något.. Men som vanligt mina ögon.. Köpte så mycket så det räckte till hela salongen och vi är fem stycken plus mig..

Så i det stora hela hade vi det jätte mysigt.. Vi lunchade, fikade, och lekte med lillprinsen, D o lillprinsen lekte som galningar. Kunde nästan tro det fanns en kamphund på salongen.. hahahaha..

Just det jag får inte glömma att jag tvättade D´s hår...hahaha.. Ja asså tro inte D var smuts, men eftersom jag hade stängning klockan sju så fick vi ha något att fördriva tiden med.. såååå kul.. eller ja snacka om torr humor egentligen.. Men fan den frisörvasken på salongen är inte så bra.. Så stackars D fick ont i nacken plus att jag tvättade ansiktet också för vattnet FLÖG hej vilt.. Ja FLÖG så det var inte mitt fel.. *oskyldig* Så gulligt.. D stannade tills jag stängde.. Vet inte vad jag hade gjort ensam.. eller jo Jag hade somnat under bordet jag lovar...

Jag mådde inte alls bra under dagen.. När jag kom hem slog det pang boom.. Jag fick jätte huvudvärk.. Och idag har jag värsta migrän.. Känns som mina ögon ska ploppa ut.. Skulle ha ett jätte viktigt möte idag klockan halv tio men får flytta fram det.. Jag har ingen ork i kroppen alls.. Det slog mig att jag hade så bråttom på morgonen igår att jag gick ut med blött hår när det var svinkallt, får alltid jätte huvudvärk efteråt, tänkte inte alls på det, glömt bort att det blivit så mycket kallare bara för solen sken igår..


Idag borde jag ta tag i en massa saker, men jag kommer inte ens röra mitt lillfinger kan jag ju tala om, inte om detta håller i sig iaf, jag ser ju bara med ett öga för fasen.. blääääääääääääää...



Det var så längesen jag träffade solstrålen, iaf nykter, haha, och eftersom vi inte umgicks igår utan det var två timmars behandling hos Nicole så fick jag bara träffa honom i kanske en halv timme sammanlagt, och det räckte nog inte för mig, för jag saknar honom så fruktansvärt mkt idag.. Blääää... Skickade ett god morgon sms men idag är han då ingen bra vän för två timmar efter och jag har fortf. inte fått svar.. Kanske för jag var lite jobbig igår eftermiddag när vi pratade i telefon??hehehe.. Jag är en vän med många tillbehör.. hehe..


♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer
Postat av: Cocoon

Svar: Den är från Asos

Puss

2008-10-09 @ 12:09:23
URL: http://cocoon.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha det var min pappa som hade blivit galen, men vi fick smörgås sen!

2008-10-09 @ 12:36:23
URL: http://saraseal.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Svar: Ja alla säger ju det så jag får väl tro det då ;)

2008-10-09 @ 17:33:58
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Zarah

jag skrev det till dem som jag tycker har fin blogg :)

2008-10-09 @ 18:35:56
URL: http://zlundin.blogg.se/
Postat av: Jenny

JAG VET:O:O ja såg det, men det gick inte att lägga in bilderna i bloggen, de såg ju förfärligt ut:P haha! :)

2008-10-09 @ 19:32:24
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Jessi

mysig bild sötis :)

2008-10-09 @ 22:00:53
URL: http://jessi91.blogg.se/
Postat av: Henrik Lindmark

tack :D jag e överlycklig 2 månader utan film jobb och nu kommer de :D

2008-10-10 @ 01:17:42
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
Postat av: sessan

Va söt du är gumman =) Tihi... jag är så lycklig!! Åh längtar massor till bröllopet. Det är bara 9 månader kvar. Helt otroligt va tiden går. När jag tar examen nu i januari, så är det bara ett halvår kvar... gosh!! =)

2008-10-10 @ 13:17:09
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0