BINDOR PÅ VÄGEN????

Igårkväll så kom jag hem jätte sent och var dödstrött... Slängde i mig en bit mat snabbt sen så var det ut och ta en powerwalk med vargen... Orkade inte gå så långt som han önskade.. Vi hoppade o studsade över lite stenar o busade.. Sen ville vi hem.. haha.. Jag var helt slut.. Gick och lade mig direkt..

När vi var ute så åskådade jag något så fruktansvärt äckligt.. Det låg bindor på trottoaren.. Tre använda bindor.. Det var så jävla äckligt att jag mådde helt illa.. Mår fortf. illa när jag tänker på det.. Örk.. Vem fan är så jävla äcklig o byter bindor på vägen och bara kastar de.. Kom igen.. Va fan.. Jävla äckel asså...

I morse så vaknade jag klockan fem och var dödstrött... Tänkte detta är fan inte sant.. Orkade inte röra en fena.. Fick väcka lillprinsen... Tyckte så synd om honom.. Han fick följa med mig till jobbet idag.. han trivs som fiskarna i havet.. hahaha..

Har ingenting inbokat idag, tröga mig, glömde ju att jag har öppning o stängning, så har inga bokade kunder men får ändå snällt vara kvar tills stängning.. Bläääääääääää...

I morse så fick min underbara vän komma till jobbet.. För jag hade en överraskning till honom... Han var helt nervös o trodde jag skulle vara elak eller ngt.. Blääää.. Tyckte han behövde en avslappnande behandling hos Nicole.. Så efter två timmar så var han nöjd och kom på att jag är nog en ganska snäll vän iaf.. hahaha.. Han har precis lämnat mig för han måste jobba..blääää...

Har ingenting att göra så har tvingat en annan vän komma hit o göra mig sällskap.. Så snart ska jag på dejt med D... hahahaha... Hungrig börjar jag bli också... bläää..

Update later.. Nu ska jag pussa lillprinsen...

♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer
Postat av: Petra

Hoppas att det kommer gå bra för dig och D... =)

2008-10-09 @ 12:57:34
URL: http://petragulich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0