Will My Dream Come True???

Jag kom just på att jag drömde något såååå sjukt inatt.. hahaha..
Jag drömde att jag och gumsan min hade flyttat till stockholm, vi bodde ihop. Jag var tillsammans med P`s storebror och gumsan min var tillsammans med P.. Men det roliga var att jag var kär i någon annan och det var gumsan också.. Så varför vi var tillsammans med dessa har jag ingen aning om.. Men vi var sjukt lyckliga iallafall.. Jag verkligen kände lyckoruskänslan i magen och det var såååå härligt..

Vi bara hade det så sjukt nice.. Alltid bara flöt på så bra.. Världen var vår liksom.. Jag saknar mitt gamla jag så sjukt mkt.. Jag saknar mitt gamla liv.. Jag saknar de gamla känslorna och allt jag hade och ägde.. I want my life back.. Ingenting är omöjligt jag vet.. Och jag ska nå dit igen.. Someday.. Someday I´ll be fine again.. I´ll be there again.. And I will laugh at YOU..

Du dödade inte mig och av det har jag blivit ännu starkare.. En dag kommer du ångra att du verkligen inte dödade mig.. Du kommer ångra dig DJUPT..

♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

hmm förutom att dröma om att bli kändisskådis så pluggar jag till 2 ämnen som jag inte hade i skolan och sen så jobbar jag som skådespelare

OMG! peter stormare seriöst nu e jag avunsjuk har länge velat träffat han :O

2008-11-02 @ 22:00:00
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0