Veta Eller Inte Veta??

Okey jag skrev ett jätte långt blogginlägg som bara poff försvann.. Det var kanske inte meningen att jag skulle publicera det då rå.. Denna gången ska jag lyssna på min magkäsla..

Vissa saker är nog bättre om man låter det vara.. Att inte gräva.. Att inte veta sanningen.. Om hur det egentligen ligger till.. Men någonstans inom mig säger att jag inte ska låta detta jevla wacko få komma undan så billigt och så enkelt.. Nåja.. Måste fundera lite..

Borde vara i säng för längesen men saker o ting blir ju aldrig som man planerat.. =))

Fastnade med världens underbaraste vän i flera timmar.. Han skulle också lägga sig tidigt men det sket sig.. Sorry darling..

Nu skulle jag lägga mig igen och fastnade med baby D.. Och nu dök en annan väldigt intressant prick in.. som jag inte pratat med på typ ett år.. hehe.. =))

Kommer decka på jobb imorron.. träningen kan jag ju glömma och allt annat jag skulle göra innan jobb.. hehe..

Gratis Presentkort utan ansträngning: www.gratismode.se/?c=2191


♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0