The Last Goodbye...R.I.P Grandma

Det har gått en vecka och det känns helt ofattbart att hon är borta för evigt.. Jag kan fortf. inte förstå det och jag undrar om jag någonsin kommer att förstå det?? Idag är en väldigt tung dag men jag försöker så gott jag kan.. För jag vet att hon inte hade velat att jag skulle säcka ihop totalt heller.. Har mina glada stunder och mina ledsna stunder.. De ledsna stunderna är ju när jag tänker på henne och saknar henne..

Det känns tomt att inte se henne hemma hos mamma varje dag längre.. Dagligen är det någonting som saknas.. Begravningen är klockan 15.00 idag.. Hoppas det inte regnar.. Det är sjukt tungt att bara tänka att idag försvinner hon på riktigt, för gott.

Imorse vaknade jag jätte tidigt fast jag borde ha sovit länge.. Men var inte alls trött när jag vaknade heller.. Ringde och frågade om Baby Boo ville äta en mysig frukost med mig.. Sagt och gjort.. Dukade fram mysigt med nybakade bullar och varm choklad och tända ljus.. Är så glad att de som ligger närmast hjärtat finns där för mig och förstår mig.. De förstår mig när jag skrattar att det inte är helt äkta och de förstår mig när tårarna rinner att det gör ont.. Jag gör så gott jag kan, tro mig, men det är inte så lätt, jag är svag på att ta adjö.

Det känns så tomt just nu hos mig. Ingen vid mig. Hundarna sover. Allting är helt tyst o stilla. Detta är läskigt. Kan inte någon bara ringa o överraska mig och säga ngt gulligt.. Eller ge mig ett sms.. Jag känner mig ensam o övergiven.. =(


♥ XoXo Nikki... ♥



 


Kommentarer
Postat av: Daniella

Nää den är fejk och köpt på cubus :) kram

2008-11-13 @ 21:56:48
URL: http://daniellaz.blogg.se/
Postat av: malinm

men varför ska jag lägga två foundations på varandra? Känns ju som det kommer bli världens tjocka lager så man verkligen ser ut som man har mask på sig? Varför kan jag bara inte ha min vanliga flytande foundation sen I.d. löspuder på? pratade med en annan makeup artist och hon sa att löspuder var det enda alternativet om jag ánvände flytande foundation.

2008-11-14 @ 21:50:19
URL: http://malinm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0