SugarMami,Mitt Ligg & En UNDERBAR Kväll

Tjaa då var det söndag idag då rå.. Helt sanslöst, helgen har bara flugit förbi, poff så var den borta. Hela min vecka gick så söligt, lite konstigt för mina veckor bara flyger förbi annars. I lördags så var det jobb till ungefär halv fyra, skulle egentligen hem snappt som attan för jag var så fruktansvärt trött. Men stannade kvar på salongen för att vår kära N skulle iväg och en av tjejerna skulle göra vid henne men som vanligt så sov hon för länge och ingen orkade vänta på henne. Offer som jag är så stannade jag kvar på salongen och lockade hennes låååånga hårsvall.. Gick rätt snabbt ändå men jag kände mig så stressad.. Vacker blev hon..

Hade bestämt mig för att bara grisa hela helgen och inte röra en fena. Sovit dåligt hela veckan. Men fick bara fnatt och ville gå ut. Efter många om och men med C så lyckades jag övertala henne, MEN jag fick åka till Malmö för att hämta henne och resterande pick&pack o sällskap. Ja ni hörde rätt. Vi var nästan Skåne runt i lördags. hahahaha.. Från jobb och hämta henne, hem till mig för att göra vid oss och sen en liten fördrink och sen eftersom vi varken ville ut i Malmö eller Hbg så blev det Ängelholm.. haha..



Gjorde slarviga plattångslockar och hon blev så vacker...

Hade så otroligt roligt. Som vanligt. Det blir vad man gör det till och Nikki har ALDRIG någonsin tråkigt ute, iaf inte om jag inte vill ha tråkigt.. =))
Vi kom hem ungefär klockan fyra. Jag var hungrig som ett svin, blev jätte sugen på nudlar.. hihi.. Ett glas mjölk och det var sängdags för Nikki. Jag måste ha mjölk när jag har druckit sprit, vet inte varför. =))

Hoppa av min minimala klänning och sminket och hoppa i mina hotpants och linne. C var mitt ligg för natten. Eftersom jag var hennes sugarmami för kvällen fick jag använda henne till vad jag ville och hur jag ville. Deee ni.. Vi låg och snackade om allt möjligt från himmel och jord. Ringde hela världen och hela världen ringde mig. Hahaha.. Som jag babblade och skrattade mitt i natten.. Längesen jag fjantade mig efter jag vart ute faktiskt. hehe.. Varit snäll på senare tid.. Sen deckade lilla Princess Nikki väldigt gott och drömde väldigt sött och underbart om något som egentligen inte är så underbart.. Men men.. That´s another story..

Idag känner jag mig lite halv.. Inte bakis, blir jag ju aldrig. Men det är ngt som saknas inom mig. Hela lediga dagar är inget bra för mig. Jag får för mkt tid över att tänka. Det är jätte farligt för mig. Vill inte deppa, ska inte deppa, absolut inte.

Imorgon är jag ledig eller jag har tagit ledigt. Måste fixa alla pappersarbeten och städa och bara vara känner jag. Denna veckan har varit för intensiv med alldeles för tidiga mornar och sena kvällar. Ska ha tid för bara mig och mina hundar..

Ha en underbar söndag alla söta..!!


Gratis Presentkort utan ansträngning: www.gratismode.se/?c=2191


♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer
Postat av: Catti

Tack för igår stumpan! Du är så bäst!! /C

2008-11-23 @ 21:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0