Rulla i Snön

God morgon mina ankor.. Ohhhhh vilken underbar dag.. Varför vet jag egentligen inte.. Jag vaknade och kände mig helt toppen helt enkelt.. Sen tittar jag ut och det snöar.. Ohh så mysigt.. Det är så fint.. I love...
 
Inatt hade jag dock en konstig dröm.. Drömde att jag träffade T igen och det va jättemysigt.. Vi var på dubbeldejt, jag tyckte om honom jättemkt och kände lyckoruset i hela kroppen. Men när jag vaknade kändes det helskumt. Varför drömde jag om honom?? Jag har inte haft tankarna om honom på evigheter ens.. Jaja whatever..

Idag är det fredag... Har inga planer faktiskt för helgen förutom att jag ska jobba imorron, bläää.. Men men.. Positiv Nikki Positiv.. =))

Nu ska jag rulla in till köket och äta min frulle och titta vad mina busar sysslar med.. Sen ska vi ut och rulla i snön.. Haha.. Vargen kommer ÄLSKA det men lillen kommer HATA det.. haha.. Ohhhh myyyyys.. Pirrar i hela min kropp.. hihi..


Gratis Presentkort utan ansträngning: www.gratismode.se/?c=2191


♥ XoXo Nikki... ♥



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0