Ren Jevla Tortyr...

Aj aj aj aj aj är det enda jag tänker säga.. Haha neah men nästan.. Fyyy fan va öm jag är i hela ansiktet och ryggen.. Ryggen gör ont för att jag suttit fel hela jevla dagen på jobb.. Ansiktet gör ont efter ansiktsbehandlingen hos N.. Fan snacka om att hon har torterat mig.. Klämt o tryckt sönder mig..

Neah men har mig själv att skylla.. Har varit så sjukt slarvig på att ta hand om mig själv.. Och allt nageldamm gör inte min hud bättre precis.. En massa äckliga porer.. Örk.. Men nu är det borta.. Därav så jäkla öm.. haha.. och röd ska vi inte ens prata om.. Ser ut som en tomat.. Sen var jag så sjukt torr att hon kleta på en massa ansiktsolja så jag glänste som om jag var nypolerad..

Stackars de på tåget.. Snacka om att alla stirrade, eller det kändes så iallafall.. Röd näsa som Rudolf och röd i ansiktet och helt glansig.. Ögonen var rödsprängda också.. ahahha.. Folk trodde säkert jag hade knarkat eller ngt.. Jag ser katastrofal ut.. Jaja whatever.. Nu är jag iallafall hemma..

Så mycket snö det har varit idag.. synd att det inte lägger sig bara..snyft.. Hatar slask.. Och fyy helvete va halt det är.. Funderar på att köpa såna järnpiggar till skorna för det känns som om jag kommer trilla och slå ut några tänder denna vintern. Bäst att köpa försäkring också..hahaha..

Nu är jag mega trött igen.. Ovanligt.. Lite ont i huvudet, måste fylla på med vätska. Imorron blir det jobb.. Om det blir någon utgång det vet jag inte.. Ganska så sugen, men samtidigt så känner jag inte för det för det är iskallt o sånt.. Men ja.. Vi får helt enkelt se, den som överlever iallafall.. =))

Nu ska jag mysa med lillprinsen och vargen och dricka lite Te och krama kudden o drömma om John Blund.. Hoppas jag vaknar upp imorgon lika pigg och glad som jag var idag.. För det har varit toppen på snoppen idag.. =))

Sov gott o dröm sött alla underbara bloggläsare!!!


Gratis Presentkort utan ansträngning: www.gratismode.se/?c=2191


♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Sötnos, skicka ett mail till min mail om du vill läsa mina privata inlägg. Vi har ändå pratas sååååååå länge på bloggen! Klart du ska få läsa dem!



Jag har varit på jättemånga salonger och de säger att de måste rigga upp nageln för att materialet ska sitta bättre och jag blir lika ledsen varje gång. De blir jättejättetunna och sen lägger de på materialet. Den enda gången de inte gjorde så var när de la på bio sculpture gel!! =) Så vad visste jag???



Ja, det är mina riktiga naglar nu, så jag tror att jag hoppar med att fixa mina naglar tills vidare!



PUss på dig sötaste <3

2008-11-23 @ 13:13:52
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Patricia

Jo pälsjackan finns på h&ms hemsida, men den lär vara slut nu antar jag!.. den är inte så fin faktiskt.. hellre en vintage, då är man unik om det också:) kram söt

2008-11-23 @ 14:45:17
URL: http://shoelover.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0