Regnig Morgon

Det regnar inte direkt så.. Men det typ dimregnar?? haha.. Vet inte hur jag ska förklara det.. Det är liksom inga regndroppar. Jaja whatever.. Jag ger upp.. haha..

Vaknade av att jag hade så sjukt ont i min kropp, har legat helkonstigt inatt.. Haha.. Drömde konstiga drömmar också.. Bläää.. Tur jag inte kommer ihåg de iallafall.. Igår så lagade jag ju världens godaste lasagne.. Min egen.. Lasagne a la Nikks.. hihi.. Åt så mkt att jag fan fortf. rullar fram.. Buuuuuuuu....

Tänkte jag skulle pallra mig iväg och röra på fläsket.. Kommer inte orka ett skit.. haha.. Har inte tränat på evigheter.. Mer än ett halv år typ.. Sen har jag fortf. ont i hela min kropp sen i lördags så detta kommer bli roligt.. hehe.. Fattar inte va fan jag gjorde... Sån träningsvärk i hela min kropp.. Underarmar o ben o ja fan överallt o ingenstans..

Vi skulle stuckit klockan tio men sölkorven är ju sen som vanligt..Grrrrrrrrr...

När jag kommer hem har jag fullt upp som vanligt.. Ohhh.. miljoner fakturor som ska faktureras..Sen ska jag bokföra.. och sortera kvitton..Jippieee..hahaha..Papperskriget är igång igen.. Lillen kommer ha roligt iallafall.. Studsa runt i allting..

Nu ska fläsket iväg.. Puss så länge..

♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0