Patetiska..

Asså jag får spel.. Vissa är bara såååååååå för mkt.. Så patetiska och löjliga.. Hur orkar ni helt ärligt??? Jag skämms fast jag inte ens är involverad..

Denna måndagen har varit en lång måndag faktiskt.. Tiden har gått otroligt sakta.. Var på salongen en sväng.. Sen hem snabbt o fixa o trixa o nu sitter jag här och nördar mig med C på Msn.. Asså han är på damphumör idag och bara fjantar.. Vi har inget vettigt o säga egentligen.. Jag snackar om nybakade bullar och han vet jag inte ens vad han pratar om.. haha.. Jo nu pratar han om glass.. hahaha.. Jag som har saknat honom massor.. så sitter vi och snackar en massa jevla skit bara.. haha.. VET NI VAD?? Både jag och min fjant C gillar Tiramisu och choklad glass.. hahaha..

Borde resa på rumpan och gå och städa.. Har ju krigat här hemma till max bara för jag skulle hitta mitt V.I.P kort till Housetåget, som är spårlöst försvunnen.. VEM HAR SNOTT MITT SVARTA KORT???Grrrrrrrrr.......

Fy fan va kallt det är.. Stackars mina tår, de förfryser och lillen också.. Snyft.. ska sticka små strumpor till honom..haha.. Idag när jag pratade med P innan jobb så hör jag "SHIT DET SNÖAR" ja eller hur tänkte jag.. När jag kollade ut tappade jag hakan.. Det snöade och var helt vitt.. Visserligen så stannade inte snön utan smälte direkt men mysigt som bara den var det iaf..

Neah.. Om jag ska gå och städa undan lite... Ohhhh jag är så sugen på lussekatter.. Någon som vill baka med mig?? hehe..

♥ XoXo Nikki... ♥

Kommentarer
Postat av: Nati

Snart är jag hemma gumman.. =)) Saknar dig massor.. Kommer vara hemma i tio dagar bara.. massor att göra så hoppas vi ses..eller vi MÅSTE ses..PETAR IN DIG NÅGONSTANS.. =) pusss Nati

2008-11-17 @ 20:17:34
Postat av: jayne

Ja Lussebullar... jag bakar gärna med dig.



Visst kan begravningar vara fina. Min pappas var hemsk men ändå fin. Min pappa var en man som inte gärna ville stå i centum, jobbade både fackligt och politiskt. På hans begravning fylldes kyrkan..ca 200 folk. Framme stod folk med vimplar, det var fullt med blommor.. DET var så fint.. min lille fina pappa...så betydelsefull för fler än oss.. så jag håller med dig!

2008-11-17 @ 20:26:59
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: malinm

okej :) då blir det till att köpa det istället :) tur du hann säga det innan jag köpte i.d. flyttar hem om en månad igen till blekinge, orkar inte bo här mer. haha, vart bor du?

2008-11-17 @ 20:44:53
URL: http://malinm.se
Postat av: T H E R E Z

hey baby, allt bra med dig?

2008-11-18 @ 12:48:03
URL: http://letskillbarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0