Olagligt & Kärlek...

Det borde fan vara olagligt att jobba i tolv timmar, sova tre och sen jobba tolv igen.. Helt ärligt.. Jag har fan glömt halva kroppen hemma eller ngt... Ohh sååå trött jag är... Tolv timmar idag?? Jag kommer gömma mig redan om två timmar.. Bläää...

Inatt så fick lillprinsen sova i sängen hos mig, bortskämd bara för att Marcus är här.. Tyckte synd om vargen så halva han fick sova på sängkanten.. hahaha.. Hade ingen lust och ha honom i sängen.. Dels för han tar rätt stor plats.. Dels för att han tappar sjukt stora bomullstussar nu när han byter päls.. Lillprinsen och Marcus hund lekte mer än de sov ju.. Ohh så jobbigt men dock så sött..

Inatt så sov jag så gott.. Det var verkligen längesen, fast det bara var tre timmar så var det tre sköna timmar.. Jag var sååå avslappnad och kände mig sååå trygg.. Jag brukar annars inte klara av att sova mega nära någon eller när någon kramar mig.. Förutom med Jesper och det var väl tur det eftersom vi bodde ihop.. hehe.. Annars så funkar det inte, får panik och känner mig fast typ..

Marcus kramade mig och vi pratade massor.. Det var såå skönt att bara spy ut allting och gråta ut allt.. Jag kan säga vad som helst och göra vad som helst med honom utan att behöva tänka om, ifall, att. Han hade tydligen också en hel del som tynger honom.. Åhh mitt hjärta..

Imorse när jag vaknade så kände jag att jag saknar sambolivet jättemkt.. Det var tryggt att ha honom i sängen och titta på hur sött han sov med de två bushundarna på sig.. hehe.. Har ett jättegulligt foto men det får ni inte se.. *Räcka tunga* Jag gick upp och rastade hundarna sen gjorde jag frukost till oss.. Varma mackor och varm choklad.. Mummaaa.. Det var ju fortf. kolmörkt ute så jag tände ljus.. Det var sååå mysigt... Ville inte gå hemifrån... Han frågade om han skulle köra mig och följa med en stund men neah det kändes onödigt.. Jag kommer ändå bara jobba, dessutom är han också megatrött.. Så tyckte det var bättre han fick vila ut och föreslog att han kunde luncha med sin pappa i stan senare istället..
Fast han envisades med att följa med så såg jag att han ändå var glad över att få sega och dega en stund till.. hehe.. Faaan kan butikerna öppna snart så jag får fylla mitt lager med Red Bull.. Kommer INTE klara mig annars.. Måste gå nu.. Hörs senare..


Gratis Presentkort utan ansträngning: www.gratismode.se/?c=2191


♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer
Postat av: Marcus

God morgon baby girl! Nu sitter du och jobbar för fullt medan jag precis har börjat röra mig. =) Saknar dig redan!!! Din lillprins tar död på min hund.. haha..hoppas du inte är alltför död älskling. Ses sen. Puss Puss..

2008-11-28 @ 09:35:58
Postat av: Catti

håller om

Glad att du har honom där! är det något vet du var jag finns stumpan!

Puss på dig

2008-11-28 @ 21:42:43
Postat av: Anonym

Fast det inte alltid verkar vara uppenbart så finns jag faktiskt också här för dig. Du har på kort tid blivit en person i mitt liv som jag håller av och bryr mig om. Jag önskar saker och ting var annorlunda och tiden var annorlunda. Du finnas i mitt hjärta ska du veta!!!

2008-11-29 @ 16:14:18
Postat av: Anonym

Saknar din blogg gumsi..Puss Puss Nati

2008-11-30 @ 10:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0