Olagligt Kallt

Shit så kallt det är.. Jag är inomhus och jag fryser häcken av mig. Okey jag har iofs bara linne på mig men ska man behöva ha overall inomhus också eller?? haha.. Förresten så önskar jag mig en overall..=))

Som vanligt så kan jag inte sova avslappnat om jag inte ställer klockan fast jag vet att jag är ledig, det är så tramsigt. Hur som helst. Så ringde klockan åtta och jag kände mig ganska pigg men hade ingen lust att vakna ändå. Så låg och segade en halv timme innan jag steg upp. Stack och tränade. Tänkte cykla dit men tror ni jag fick upp mitt cykellås, nej precis. Så det blev promenad dit på ungefär 20minuter. Sen 20minuter motion och 1timme på gymet och 20minuter hem.

Nu ska jag städa och fixa och trixa. Hade hellre velat dega igenom hela dagen och bara mysa. Men neah... Måste göras.. Lite iaf.. hihi.. Förresten så väntar jag på ett kanske ganska bra mail.. Berättar mer sen när jag vet mer.. =))


Gratis Presentkort utan ansträngning: www.gratismode.se/?c=2191


♥ XoXo Nikki... ♥




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0