MysPys&Kränga

Usch så kallt det är asså.. Jag fryser fortf. ihjäl mig.. Idag har jag varit kreativ.. Hihi.. Städat o fixat pappersarbeten och tom hunnit prata i telefon en massa samtidigt.. Snacka om att det är bra att vara tjej man kan göra många saker samtidigt.. haha...

Har precis varit och gått powerwalk med vargen och mött upp J.. Han är så löjlig och fjantig att jag får ont i magen av att bara titta på honom.. haha.. Vi har hyrt filmer så nu ska vi softa.. Har ordnat mina morotsstavar och gurkstavar och min älskade vitlöksdipp med A-fil. Inte alls sugen på godis eller chips. Det är bra.. hihi.. men blir nog senare kanske.. Aja har iaf två kilo godis och typ fem kilo chips också ifall suget kommer annars får J kränga.. hihi.. Jag har ju numera blivit morot och gurkfan.. Gravid?? En nyttig baby iaf..

Vi hörs senare.. Då ska jag KANSKE berätta min hemlighet.. =))

Gratis Presentkort utan ansträngning: www.gratismode.se/?c=2191


♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Sugen på att vinna lite fina smycken som en extra julklapp? :)



Kolla in tävlingen genom att klicka på länken nedan:

http://www.jessi.se/2008/november/nu-kan-du-vinna-fina-julklappar.html



Lycka till!

2008-11-24 @ 21:55:25
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0