MysPys All Day Long!!!

Idag har jag inte alls varit på salongen.. Orkade helt enkelt inte.. Behöver lite tid för mig själv och mina nära och kära och bara vara liksom.. Idag har jag inte ens brytt mig om att ta tag i saker när jag egentligen hade tiden.. Men jag kände bara att jag inte ska göra något vettigt utan bara softa och bara vara.. Det var lääängesen..

Jag har umgåtts med Älski hela dagen.. Vi har gått långrunda, umgåtts, tittat på tv, spelar guitar hero och lagat middag..  Haft en sååå skön och mysig dag.. En bara vara dag.. =))

Hunnit ha värsta seriösa diskussionen i förmiddags med världens bästa P också.. haha.. Så mkt kloka ord och så mkt råd..Vad hade jag gjort utan min bästis.. =))

Nu ska jag fortsätta mysa lite framför tvn.. Sen är det läggdags.. En ny och seriös dag imorron med mkt att ta itu med.. Man måste ju tillbaka till verkligheten nångång..

Puss så länge!!!

♥ XoXo Nikki... ♥

Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Nej, jag slapp faktiskt... ringde dit dagen efter klockan 7.30 och frågade om jag MÅSTe komma eller betala, så sa hon att en annan tandläkare var sjuk så min tandläkare kunde ta en annan patient... men shiit så pinsamt det var!! =(



Taj mahal är ju ett jättekänt ställe i sthlm som säljer löshår!!! =) Har du några bra förslag på nätet man kan köpa??



Tusen pussar du söta

2008-11-05 @ 00:35:38
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0