Mitt Hjärta&Mitt Allt

Usch vilken lång dag det har varit på jobbet idag.. Tolv timmar är en evighet.. Och vi fortsätter självklart med favorit i repris.. Alltså tolv timmar imorgon.. Hurra.. Eller inte.. Men men.. Gotta 2 do it anyway.. Hade en stamkund som fick förhinder och avbokade i morse så underbara K tonade mitt hår istället.. Ja jag vet jag tonade det för typ två veckor sen.. Men eftersom vi blekte mina slingor och bara lade i en toning så har det släppt och blev lite halvt gult och lite halvt dassigt på vissa ställen.. Så nu är det super snyggt igen.. Tur man jobbar på salong.. =))

L har lekt papparazzi dessa dagarna på jobb.. Finns en massa bilder och en massa sjuka videos.. Snacka om skadade brudar.. haha.. Hela högen är sjuka.. Men det är därför vi har så skoj.. hehehe.. Har inte hunnit tänka på så mkt negativit idag pga allt jobb så det är bra trots allt att jobba tolv timmar.. Allt ont medför ngt gott..

Hela dagen har känts som fredag men det är inte fredag förrän imorron.. Ohh jobbigt.. Har suttit och krigat med mina papper IGEN.. Fick papper från skatteverket att jag gjort fel på min momsdeklaration.. MEN JIPPIE bara det som saknades också typ.. Ohhhhhhhhhhh sug rumpa.. samtidigt som jag krigar med papper har jag fjantat mig med P på msn.. Han får mig alltid på andra tankar.. han sa för två timmar sen han skulle lägga sig.. haha.. Jevla palsternacka.. Men jag älskar honom iaf..

På tal om att älska.. Just nu sitter världens underbaraste människa i samma säng som mig och gosar med vavvorna.. Samtidigt som han har en massa papper över sig.. haha.. Mitt hjärta och mitt allt.. Marcus har flögit till mig från Milano.. Som jag bloggade om häromdagen.. Vilket han alltid gör när min värld rasar samman.. Jag hade bokstavligen nog inte funnits kvar här idag om det inte vore för honom.. Verkligen min skyddsängel o ur och skur.. Han håller på att övertala mig att åka med honom ett par dagar till Milano och andas lite.. O andra sidan.. Varför inte?? Jag saknar maten där borta.. Och glassen.. mmmm.. Sen är jag faktiskt ledig eller ja har inga inbokade kunder måndag och tisdag så kan faktiskt ta ledigt nu medan jag kan..

Skulle egentligen på en mini cruise men som vanligt så blir ingenting gjort om inte jag tar tag i det.. Och vet ni vad.. Jag är så jävla trött på att alltid vara den som ordnar allt och serverar allt åt mina vänner.. Pallar inte mer.. Och nu mår jag inte särskilt bra så jag har grävt ner mig i det svarta hålet ensam.. Jag orkar inte med något eller någon.. Inget personligt.. Jag behöver bara tid för mig själv.. Läka mig själv.. Hitta mig själv igen.. Så från och med nu och ett tag framöver.. Jag ska vara sjukt egoistisk..

Nu ska jag lägga ner alla mina papper för idag och bara vara och umgås med mitt hjärta och mina underbara hundar.. Ohh ska gå och göra varm choklad till oss.. Så gott.. Mummaaaaaaa...


Gratis Presentkort utan ansträngning: www.gratismode.se/?c=2191


♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0