Mat Mat Mat & Mat

Så jävla mkt mat hela jävla dagen.. Vad är det med mig?? Jag får absolut inte vara på väg att bli deprimerad igen.. Får bara inte.. Idag har jag gjort lasagne igen, fick inte nog igår.. sen har jag bakat.. sen har jag wokat.. har knappt ätit.. Va fan är det med mig?? Får hoppas på att det beror på träningen idag, får ju alltid mega aptit när jag tränar. Men jag har ju knappt ätit?? Bara haft suget att laga.. Nåja.. Den som överlever får se helt enkelt..


Vill inte tänka på dig.. Vill inte ha dig i mina tankar.. Vart kom du ifrån?? Jag måste komma över dig.. Jag måste komma över mig själv.. Men jag är så vilsen.. Jag hittar inte vägen?? Inte ens vägvisaren?? Kan du visa mig vägen ut?? Jag vill inte mer.. Jag vill verkligen inte mer.. Nu är det svart på vitt.. Nu är sanningen framme.. Korten ligger på bordet.. Jag erkänner.. Men jag vägrar säga det...

♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer
Postat av: silvia

håller du med på att bli depp:/?. fint skrivet kändes lite i hjärtat med. puss

2008-11-06 @ 19:09:52
URL: http://piinglans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0