Jag I En Tjock Dimma

Vaknade upp till en dimma.. Jag är så fruktansvärt trött att mina ögon svider.. Jag orkar knappt röra mig.. Ont i hela kroppen har jag också.. Skulle varit uppe för länge länge sen men jag orkade helt enkelt inte..

Kunde inte somna inatt.. Har legat o funderat o funderat.. Men inte kommit fram till ett skit mer än att detta skrämmer mig som satan.. Varför jag?? Varför mitt liv?? Varför varför?? Ohhhhh.. Paaaaaaanik!!!!! Ingenting förvånar en längre men detta är verkligen bara så sjukt osannolikt.. Det är som på film.. Sånt händer inte i verkligheten.. Sånt händer bara på film.. Sånt ska inte hända mig i verkligheten iaf.. Det ska hända någon kändis eller någon annan super duper mega snygg och/eller rik människa.. eller något..

Dags för mig att röra mig oavsett om jag vill eller ej och hoppa i kläderna för att bege mig till jobbet.. Senare ikväll ska jag nog träffa min Persika om jag hinner och orkar.. Nu drar vargen i mig så nu är det dags.. Ohh helt negativ morgon.. MÅSTE SKÄRPA MIG.. POSITIV NIKKI POSITIV..


Gratis Presentkort utan ansträngning: www.gratismode.se/?c=2191


♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer
Postat av: Catti

Skulle bara titta in o ge dig en kram!

Ledsen om jag var kort i smsen i natt!

Puss

2008-11-25 @ 10:12:46
Postat av: JennyM

Svar: Tack så hemskt mycket =)

2008-11-25 @ 10:37:31
URL: http://jennymagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0