Extreme Makeover...

Sitter på salongen som vanligt fortf. Skulle ha slutat tidigare men hade en ny kund som ville ha tid efter min egenligen sista kund. Och självklart så dök den kunden inte upp så att egentligen kunde den nya kunden få den tiden o komma tidigare och jag komma hem tidigare.. Men men thats life.. Kan inte få allt.. =))

Annars har min dag varit toppen.. Vaknade av att solen sken.. Stiger upp och får en massa blöta pussar från mina bushundar.. Tittar ut och ser att det ligger snö.. Ohh mys liksom.. Får nybakade bullar till frukost och varm choklad.. Sen ser jag att det snöar jättemkt.. Ut med vargen och busa.. Sååå mysigt.. Sen var det dags att byta om och bege sig till jobb.. Jag var snygg och luktade gott.. Tåget var inte försenat.. De förra tågen var men inte det jag skulle ta.. Dagn kunde inte börja bättre.. hihihi... En massa söta sms fick jag också på väg in till jobb..

Nu har jag haft kunder och har ont i ryggen.. Vår kära hudterapeut N ska göra en ansiktsbehandling på mig strax när hon är klar med sin kund, sen ska hon plocka mina bryn och lite sånt.. Hon fick in en massa produkter idag och jag har plockat på mig en hel serie. Jag blir så sjukt torr på vintern, och har varit så dålig på att ta hand om min hud sen jag började här. Måste skärpa mig. Kommer fan få rynkor i förtid.. Blääää...

Nej nu ska jag gå och städa åt N så hon slipper göra det efter mina behandlingar... Puss så länge...!!!


Gratis Presentkort utan ansträngning: www.gratismode.se/?c=2191


♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0