BÄÄÄÄSTA KVÄLLEN PÅ LÄÄÄNGE...!!!

Måndag idag och jag lever fortf. på mitt smile som jag fick i Lördagskväll/natt.. Det var heeelt sjukt så roligt vi hade.. Och det var helt sjukt så full jag var, att jag bara ens kunde stå på mina egna ben är bara mirakel.. Jag drack som en svamp som inte hade fått vatten på flera år.. hahaha..

Kvällen började med kaos som vanligt.. Vissa dök inte upp.. Vissa bangade.. Och vissa fick jag inte tag på.. Men shit the same.. Vi som blev vi hade roligt för resten av Sverige.. haha.. Vilket jevla lyckorus jag har, det är heeelt sjukt.. 

Vi skulle ju äta tacos, men som sagt så har jag fortf. ont i min visdomstand och kan fortf. inte tugga, knappt iaf. Hur som helst så hann vi inte heller.. Vi möttes upp hemma hos mig, ganska sent som vanligt, varför blir det aaaldrig som vi planerat?? haha.. Måste nog köpa feta alarmklockor till alla mina vänner.

Vi skulle ha fördrink hemma hos mig och J´s O dök upp iallafall, fast han inte skulle, men det visste vi ju att han var sugen. Han är ju kär i Alex Moreno.. hahaha.. Skämt åsido..

Efter en massa sprit, guitar hero, skit snack och mobbing så var det dags att bege oss vidare.. Vi åkte lite tidigare så vi gick till stan och satte oss på en pub, så skumma människor säger jag bara.. haha.. Sen så var det dags att bege oss till MINISTRY OF SOUND..

Den grymma musiken hördes från låååånga håll.. Och redan på plats fanns ju ingen mindre än världens bästa grabbar A och E.. Vi hade sååå grymt kul, som vi stekte och busade och fjantade och mongade och porrade oss.. hahaha.. OM jag bara HADE kunnat berätta allting.. Men tyvärr.. hehe.. Det som hände där stannar där.. =)))

Min kväll var helt enkelt PERFEKT.. Går inte att säga något annat.. Efter många om och men så blev det PERFEKT och ÄNNU MER PERFEKT.. weeeeeeeeeee!!!

Svampen (jag) slutade inte att dricka som vanligt, drack bara mer o mer o mer o mer. Oftast blir folk sega o konstiga och bara deckar när de är överfulla, men jag blir helt ÖVERHYPAD och HEEELT extra störd istället.. hehe.. Så desto mer jag fick i mig desto mer igång var jag.. Och tacka gud för det, och för att jag aldrig blir bakis, för i såna fall hade jag nog varit bakis hela veckan.

Det sjuka var att senast vi var där så stod där lite konstiga människor uppe på strippstången.. Då sa ngn att jag skulle upp där. Så skojade jag och sa att på MINISTRY OF SOUND ska jag upp där, vilket givetvis bara var ett skämt. Tills jag svep en massa Tequilashots, så jag hamnade uppe på strippstången anyway.. Oh my god säger jag bara.. Noooo..haha.. Jag kommer ihåg det men jag har förträngt det.. hehe..

En massa sjuka bilder som jag fortf. inte har sett och inte vill se.. Men de visar jag nog bara för mina kära vänner på facebook.. hehe..



Den enda bilden jag äger så länge.. =)) Vanilj och Choklad, Blondin och Brunett Eller Halvan och Helan.. Bestäm ni.. haha!!!

Igår så hade vi mys med tacos iallafall.. Och när vi var på väg ner för att handla, jag lovar jag var fortf. full. hahaha.. det snurrade i hela mitt huvud och jag kunde inte gå rakt.. hahaha..

Hela söndagen blev jag FETT ÖVERMOBBAD. *Snyft* Blev mobbad för nattens händelser och för att jag var osocial och "övergav" mina flickor, eftersom jag nästan bara var med grabbarna, men hade ju inte träffat de på evigheter, dessutom var jag så onykter så jag märkte inte ens av att tiden bara rann iväg och sånt.. Sen är jag som jag är, jag studsar rundor överallt o ingenstans.. hehe.. har man ju skoj heter det ju.. Turen är väl att man har världens bästa vänner så de förstår varför jag "inte ville" vara med de.. eller ngt.. hehehe..

Natten mellan lördag och söndag sov jag bara typ en timme eller ngt.. Så övertrött.. Och igårnatt gick jag och lade mig sent också.. Så upp tidigt o till jobb.. Jag var så trött så jag hade ont i ögonen.. det kändes som jag hade grus i ögonen..

♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så jävla vacker du är på detta kortet gumman.. Miss you.. Puss puss//Nati

2008-11-03 @ 23:49:44
Postat av: Henrik Lindmark

haha gillar han som skådespelare och sen har jag träffat hela skarsgård högen och ingemar bergman så är väll bara stormare kvar av dom stora svenska skådespelarna :P just ja micke persbrant har jag inte träffat men om man inte räknar me han :P seriöst han är typ galen han strippar hela tiden .... gjorde de typ 7 gånger på ladies night och på tv några gånger och p´å din bar han spårar :P

2008-11-04 @ 00:04:34
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
Postat av: Linn

sv; Man gör en egen figur med man och barn så kommer man som ny till området. Sen ska man lära känna alla och bygga upp relationer, så får man uppdrag som man måste utföra för att komma till nästa level. Man ska även sköta hushållet med matlagning, städning och fixa trådgården.. det är ett väldigt roligt spel som verkligen är värt ett försök =).

Ha det bra!

2008-11-04 @ 00:11:52
URL: http://mrsg.blogg.se/
Postat av: Linda

Blev dock inte så mkt chips för min del=P Mer godis=D älskar lösviktsgodis=P

o en farsta strands macka, me like=P

2008-11-04 @ 00:24:33
URL: http://tornrosas.blogg.se/
Postat av: G

Fyy i helvete va råååsnygg du är gumman.. ;)

2008-11-04 @ 00:31:24
Postat av: Jenny

hihi:) vad gör du nu då?

2008-11-04 @ 10:31:02
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Christian

Jag kan inte säga något mer än att du är så jävla het. Grymt babe!

2008-11-04 @ 11:13:24
Postat av: Karro

tack =)

2008-11-04 @ 14:58:05
URL: http://karrolinab.blogg.se/
Postat av: Jessi

det gör ont överallt :(



Hur mår du sötis?

2008-11-04 @ 19:41:40
URL: http://jessi91.blogg.se/
Postat av: Lexi

Hehehe jo jag bor i Halmstad men stan va ju stängd i lördags så jag hade närmast till Väla som e någorlunda stor.

2008-11-04 @ 20:34:36
URL: http://alexxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0