Äntligen...

Nu är jag äntligen hemma.. Helt otroligt att jag inte har dött ännu asså.. Har varit vaken sen typ halv fem och har jobbat sen halv åtta.. Helt otroligt.. Min rygg.. Och min rumpa ska vi inte ens prata om.. Som tur är har jag bara haft roliga och trevliga stamkunder på salongen idag.. Annars hade jag nog hängt någon.. Så som min morgon började.. Med en idiot som gäspade mig i huvudet och att hela stan stank BAJS.. Bläääääää!!!!!! Bättre morgnar har jag väl haft.. hehe..

Jag har jätte ont i huvudet och mår illa, är spyfärdig. Vill inte spy det är uberäckligt.. hehehe..
Jag tror jag har järnbrist.. Har haft huvudvärk i jätte många dagar nu.. För det får man väl?? eller är det bara jag som är ute och cyklar?? hehe.. Osså illamående också.. Blää.. Vad kan det bero på?? Jag har ätit ordentligt idag fast jag har haft fullt upp.. Eller ätit o ätit.. Jag har rättare sagt SLÄNGT I MIG MAT.. hehe..

Vad gör man när man har järnbrist?? Snyft.. C sa spenat eller lever.. En annan C säger rödbetor.. En P säger piller.. INGENTING AV DET ÄTER JAG.. Finns det något ätbart för mig som ger mig järn??hehehehe.. Har jag nämnt att jag är så tacksam att jag har underbara människor runt omkring mig?? C han letar information om järnbrist till mig på internet.. hehe.. (O)tacksam som jag är så orkar jag inte ens kolla på det nu.. Men har jätte ont i huvudet.. Ska däcka nu..

Imorron ska jag ha ett möte med City.. Men vet ni vad.. JAG SKITER I DET.. haha.. neah men shit jag orkar inte.. MÅÅÅSTE sova.. jag är helt dåsig, kommer bli jätte sjuk annars det känner jag på mig, sovit dåligt hela veckan, och idag tog bara priset. Det som höll mig vaken var en massa iskall grön te och RED BULL. Neah blev ingen BURN, jag gör dålig reklam jag vet.. hehe..

Nu ska jag lägga mig ner och tycka synd om mig själv.. Det bästa hade varit om någon hade kunnat läsa en godnatt saga för mig och krama om mig tills jag somnar, vilket inte lär dröja länge men jag vill ha lite kärlek..*snyft*

Ska se om jag kan tigga lite från Demon, Tyson eller Samantha.. Ingen bryr sig om mig idag.. Förutom att Tyson krigar med min innesko så skiter de i mig idag.. Snyft igen.. Dubbelsnyft.. Tyck synd om mig någon snälla.. ahahaha..

Heelstörd jag vet.. Då skulle ni sett mig på salongen idag.. Helhypad.. Garvade åt allt och inget.. Mina kollegor var säker på att jag inte bara hade druckit Red Bull utan tagit något.. haha..


Gratis Presentkort utan ansträngning: www.gratismode.se/?c=2191


♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0