Stjärnorna Pratar Om Mig

Nikki,
Diet, exercise, and work somehow mean more now and you want to feel good about yourself and the way you do things. You are beginning to love something that at one time caused you great fear. This could lead to a strong, long-lasting relationship. Speak your mind while you still have the opportunity to do so.


Så säger stjärnorna om mig. Första meningen stämmer iallafall till punkt och pricka. Om resterande stämmer det återstår att se. Men å andra sidan är det väl som det står. Att det egentligen mer eller mindre är jag som bestämmer om det kommer så ske eller ej. If I´m gonna speak my mind or not. Låter ju simpelt som helst. Men oftast är det lättare sagt än gjort tyvärr. =/// Men jag måste samla mod och ta mina chanser innan det är försent och då kommer jag ångra mig djupt. *Bläääää*

♥ XoXo Nikki... ♥ 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som det äntligen går åt helt rätt väg.. =)) Håller tummarna för dig och för att lyckan snart ska vara på väg på riktigt.

2008-05-20 @ 15:04:49
Postat av: Anonym

hur är det med dig stumpan?? hör av dig ok.. kram..

2008-05-21 @ 14:04:55
Postat av: Emilia

Tack så mycket :) Bidlen är från Tunisien förra året, jag vr verkligen så frutkansvärt brun då :) Hoppas jag kommer upp i samma färg nu i sommar då jag ska till Rhodos, för i Florida ska jag shoppa så mcyket så jag tror inte jag hinner sola nästan någonting :)
Längtar som tusan!!
Ha de gott!

2008-05-21 @ 16:39:00
URL: http://mumsrumpa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0